یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیر پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان از تکمیل زیرساخت های گردشگری باغ شاهزاده ماهان خبر داد.

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه از کشف 24 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

ایرنا - زاهدان - نخستین نشست هم‌اندیشی معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف با موضوع وحدت و امنیت در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

تهران - ایرنا - "سرگذشت یک خیابان؛ سیر شکل گیری خیابان سی تیر" عنوان کتابی است که به تازگی به همت سازمان نوسازی شهر تهران و به قلم مریم میرزایی، دانش آموخته رشته معماری و تهران پژوه منتشر شده است.

تهران - ایرنا - محققان از ذرات ویروس مانند سنتز شده (VLP) برای تولید واکسن نوعی بیماری تنفسی موسوم به RSV استفاده کردند.

شهرکرد - ایرنا - عضو شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: کاربری زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد کارگاهی است و مسکونی نیست.

تبریز - ایرنا - تلاش برای ارایه طرح‌های جدید و توسعه طرح‌های اجرا شده همراه با ارایه مشوق به سرمایه‌گذاران، از رویکردهای اصلی مدیریت شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در سال جهش تولید است.

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان استان زنجان گفت: مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در این استان با رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

زاهدان - ایرنا - نخستین نشست هم‌اندیشی معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف با موضوع وحدت و امنیت در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

تهران - ایرنا - نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست می‌کنم با گذشت سه ماه از سال، در نخستین جلسه وزرای اقتصادی را دعوت کنیم تا برنامه خود را درباره «جهش تولید» ارائه کنند و همچنین بگویند در سال گذشته که سال رونق تولید بود، چه اقداماتی انجام داده‌اند.

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: 10 هزار میلیارد و 640 میلیون تومان تسهیلات به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا در این استان اختصاص می یابد.

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی باشگاه استقلال گفت: قراردادی که با حامی مالی جدید انعقاد شده از لحاظ حقوقی بسیار محکم است و برگزاری یا عدم برگزاری لیگ تاثیری در آن ندارد.

تهران - ایرنا - عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نابسامانی در اجرای طرح ترافیک و واگذاری دستگاه زباله سوز به قم، به شهرداری تهران تذکر داد.

تهران - ایرنا - مراسم امضای تفاهمنامه پرداخت تسهیلات به دانشجویان دوره‌های دستیاری پزشکی میان نظام بانکی و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد.

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران از تعدیل کارگران هتل شهر که در سال گذشته نسبت به کاهش میزان دستمزد اعتراض کرده بودند، انتقاد کرد و خواستار رسیدگی موضوع از سوی شهردار تهران شد.

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره شیلات دیر استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد 2 فروند قایق صیادی با همدیگر در آب‌های ساحلی این شهرستان یک صیاد کشته و یک تن دیگر مصدوم شد.