یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شهربابک گفت: سه هزار متر مربع از اراضی مرتعی با پوشش درمنه در این شهرستان طعمه حریق شد.

تهران - ایرنا - داود عزیزی با رای اعضای مجمع فدراسیون تنیس، ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

تهران - ایرنا - در اروپا، مسکن اجتماعی از طریق دادن سوبسید برای ساخت، اعمال کنترل در مورد سطح و استاندارد واحدهای تولید شده و قیمت مسکن استیجاری به عنصری کلیدی در حل بحران مسکن بدل شد. اطلاع از جزییات تجربیات این کشورها می‌تواند برای حل بحران مسکن در کشور راهگشا باشد.

اهواز - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از افزایش بارگیری محمولات کانتینری صادراتی از بندرامام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این اقدام در پی استقبال بازرگانان و صاحبان صنایع برای بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته در بندرامام (ره) صورت گرفت.

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت که گسل‌های مشاء و ری مطالعات لرزه‌شناسی نشده‌اند و از شهرداری خواست تا اطلاعات مکانی گسل‌ها را منتشر کند.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: طرح «ترسیب کربن» (ذخیره کربن موجود در هوا در خاک و گیاهان) در 6 روستای این شهرستان که در حوضه دریاچه ارومیه قرار دارند، اجرا می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بعدازظهر تا اوایل امشب (یکشنبه یازدهم خرداد)، سرعت وزش باد جنوب غربی در محدوده تنگه ی هرمز به طور موقت به 36 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

تهران - ایرنا - اولین فیلم سینمایی سال 1399 در ژانر کودک و نوجوان با نام «گل به خودی» با مشاره کیومرث پوراحمد ساخته می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا مهمترین اقدامات این پلیس در راستای مقابله و کنترل ویروس کرونا و عملیاتی کردن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین اثرات مثبت اقدامات در ساماندهی و بازگرداندن ثبات و آرامش به بازار کالاهای بهداشتی را تشریح کرد.

اهواز - ایرنا - رئیس اداره گاز شهرستان باغملک گفت: عملیات اصلاح نقطه آسیب‌دیده لوله گاز دراین شهرستان انجام شده و اکنون وضعیت گازرسانی به حالت عادی بازگشته است.

بجنورد - ایرنا - رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین گفت: 2 هزار مترمربع از علف‌زارهای این شهر 60 هزار نفری خراسان شمالی از شنبه‌شب تا صبح یکشنبه در سه نوبت طمعه آتش شد.

اهواز - ایرنا - بخشدار مرکزی اندیکا در استان خوزستان گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه ادیو و جنگل‌های تنگ بابا احمد از توابع بخش مرکزی این شهرستان مهار شد.

شهرری - ایرنا - رییس امور مساجد شهرستان ری گفت: مساجد این شهرستان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز یکشنبه /11 خرداد / همراه با اقامه نماز جماعت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

تهران - ایرنا - مدیر بحران وزارت دفاع گفت: با دستور اکید رییس جمهوری و با هماهنگی مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بالگردهای هوانیروز ارتش و سپاه جهت اطفای حریق جنگل‌های استان بوشهر و خوزستان به این مناطق اعزام شدند.

تهران - ایرنا - نایب رییس مستعفی زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تلاش و برنامه ما برای توسعه وزنه‌برداری مورد تحسین کارشناسان خارجی قرار گرفت اما در داخل اظهارنظرهای غیر منصفانه در باره آن شد و برخی تنها نقاط منفی را برجسته می کردند.

گچساران - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: آتش سوزی در جنگل ها و مراتع منطقه دیل این شهرستان پس از 2 روز کوشش طاقت فرسا همچنان ادامه دارد و تاکنون 50 هکتار از مراتع و جنگل های این منطقه طعمه آتش شده است.