یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به فروکش کردن آتش در بخش زیای از منطقه حفاظت شده خاییز گفت: از امروز بعد از ظهر شعله‌های آتش در منطقه حفاظت شده خاییز مشرف به شهرستان بهبهان دوباره شعله‌ور شد.

تهران - ایرنا - وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که به برخی یگان‌های نظامی خود برای مقابله با معترضان در ایالت مینه‌سوتا دستور آماده‌باش داده است.

سبزوار - ایرنا - برخورد قطار با یک عابر پیاده در شهرستان جوین خراسان رضوی به مرگ وی انجامید.

مشهد - ایرنا - وزیر بهداشت گفت: با حمایتهای رهبری و وفاق ملی در درون و بیرون دولت، در موقعیت مناسب‌تری از مهار بیماری کرونا در اکثر استان‌های کشور قرار گرفته‌ایم.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تصحیح توییت دو سال پیش وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی نوشت: زمان مقابله دنیا با نژادپرستی فرا رسیده است.

تهران - ایرنا - فضاپیمای شرکت خصوصی SpaceX دقایقی پیش با 2 فضانورد ناسا از «مرکز فضایی کندی» در ایالت فلوریدای آمریکا پرتاب شد.

تهران - ایرنا - سفارت آمریکا در تونس روز شنبه از اعزام نیروی آموزشی به این کشور خبر داد.

اهواز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی ایذه گفت: 40 هکتار از کاه و کلش باقی‌مانده از مزارع برداشت شده در حوالی روستای پرچستان در آتش‌سوخت.

اهواز - ایرنا - رییس اداره گاز باغملک گفت: حفاری بدون مجوز شهرداری صیدون موجب قطع شبکه گاز 12 روستای این بخش شد.

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سارقان احشام که اقدام به سرقت 27 راس دام کرده بودند در بروجرد دستگیر شدند.

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: برخی با کنار هم قرار دادن باطل و حق به دنبال تحریف شخصیت امام هستند.

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بزرگترین محموله قیر قاچاق به میزان یک میلیون و 270 هزار لیتر در این استان کشف شد.

تهران - ایرنا - منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، ارتش سوریه تعدادی جنگنده جدید از نوع «میگ 29» از روسیه تحویل گرفته‌است.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به وضعیت نگران کننده استان های خوزستان، لرستان و کرمانشاه از نظر تعداد افراد مبتلا به کرونا، گفت: لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به مراودات فراوان و تردد افراد به این استان ها ضروری است.

تهران_ ایرنا_ رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران 2 نفر را شوکه کرد.

اهواز - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آتش‌سوزی‌ها در عرصه های طبیعی چند منطقه کشور بیان کرد: امسال به دلیل بارندگی‌های خوب و غنی بودن مراتع و طبیعت، بخشی از آتش‌سوزی‌ها اجتناب‌ناپذیر است لذا سال خیلی سختی را ازاین لحاظ در پیش رو داریم.