یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت خارجه فلسطین روز شنبه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت جوان کم‌توان ذهنی فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم صهیونیستی مستقیما به سربازان اشغالگر دستور کشتار فلسطینیان را داده است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با برتری پرگل پنج بر صفر خانگی مقابل دوسلدورف، گامی دیگر به تکرار قهرمانی در بوندسلیگا نزدیک شد.

خرم آباد - ایرنا - بیش از 650 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان سلسله به کشت کلزا اختصاص یافته که امسال با استفاده از پهباد سمپاشی می شوند.

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عابر پیاده حین عبور از عرض یکی از خیابان‌های شهر زنجان در برخورد خودروی سواری جان خود را از دست داد.

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بااشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان گفت: به منظور توسعه و ارتقا بهره‌وری کشاورزی در کرمانشاه از علم آی‌تی استفاده می‌شود.

مشهد - ایرنا - مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای خراسان از برنامه‌ریزی این شرکت برای مقابله و پیشگیری از تبعات ناشی از بروز مخاطرات طبیعی تهدیدکننده تاسیسات برق استان خبر داد.

سنندج - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی سروآباد گفت: 2 هزار و 400 هکتار از مزارع این شهرستان علیه آفت ملخ شاخک بلند بومی سم پاشی شد.

یاسوج - ایرنا - رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف تریلی با پراید در جاده کمربندی یاسوج به اصفهان سه کشته بر جا گذاشت.

گناباد - ایرنا - فرماندار گناباد گفت: گر چه کهولت سن جمعیت این شهرستان مشکلاتی به دنبال داشته ولی نشان دهنده فرهنگ سلامت است و باید عوامل موثر در این مساله برای نسل جدید تبیین شود.

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: ازدحام مردم در نقاط و مراکز مختلف نگران‌کننده است و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

لندن - ایرنا - دولت انگلیس در ادامه پیشبرد برنامه خروج از قرنطینه، محدودیت‌ها برای برگزاری مسابقات ورزشی را نیز کاهش داد.

تهران - ایرنا - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته میزان مراجعه به مراکز مراقبت های بهداشتی کاهش یافته است، از شهروندان درخواست کرد بیش از گذشته در زمینه غربالگری با مراکز بهداشتی همکاری کنند.

تهران - ایرنا - "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا تهدید کرد که می‌توان ارتش را برای مقابله با معترضان به قتل یک شهروند سیاهپوست در شهر مینیاپولیس «بسیار سریع» مستقر کرد.

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آمار نرم‌افزار ماسک وضعیت شیوع کرونا در سنندج قرمز اعلام شده است.

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا در حقیقت سیلی محکم انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار بود که تحقیر تحریم‌های آمریکا و خفت و خاری را برای این کشور به بار آورد.