یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: حضور تمامی صنعتگران قزوینی متقاضی شرکت در نمایشگاه‌های استانی، منطقه‌ای و سراسری منوط به داشتن بسته‌بندی مناسب آثار تولیدی است.

قشم - ایرنا - هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی طی دو روز گذشته در شهرستان قشم کشف شد.

تهران - ایرنا - انتخاب رئیس و هیات رئیسه مجلس اصولگرایی یازدهم به نوعی به بسیاری از گمانه‌زنی‌ها درباره ائتلاف تندروهای جریان اصولگرایی مقابل قالیباف پایان داد و حالا می‌بینیم که میرسلیم و وزرای دولت احمدی‌نژاد سهمی ناچیز در هیات رئیسه مجلس یازدهم دارند.

مشهد - ایرنا - رنگ و نقش بهار در آخرین ماه این فصل در طبیعت زیبای کلانشهر مشهد خودنمایی می کند.

تهران - ایرنا - «مارتین اسکورسیزی» کارگردان نام‌آشنای آمریکایی فیلمی کوتاه با حال و هوای روزهای کرونایی ساخته است که پنجشنبه گذشته (8 خرداد) برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی پخش شد.

گرگان ایرنا آغاز عملیات تکمیل بازارچه صنایع‌دستی مینودشت، تولید روزانه 2 هزار تن نخاله ساختمانی در گرگان، مشارکت استارت‌آپ‌های گلستان در مهار اعتیاد و دستگیری صیادان غیرمجاز در خلیج گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز یکشنبه گلستان است.

تهران - ایرنا - گزارش شعب پانزده گانه در مورد اعتبارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بررسی می‌شود.

قم - ایرنا - مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: با اجرای طرح‌های متنوع آموزشی و ترویجی، حضور زنان روستایی قم در فعالیت‌های کشاورزی گسترش می‌یابد.

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: شنا کردن در دریاچه سدها و رودخانه‌های استان ممنوع است و تخلف از آن علاوه بر نقض قانون، خطر مرگ را به همراه دارد.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی در سطوح راهبردی روز به روز قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه داده است به گونه ای که امروز به عنوان یک قدرت مهم منطقه ای تبدیل به یک بازیگر تاثیرگذار و پرنفوذ در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسریع در روند اجرایی مسکن محرومان گفت: طرح مسکن دو هزار و 440 واحدی مسکن محرومان در این استان باید تا یک ماه آینده به پیشرفت 70 درصدی برسد.

ارومیه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: تعداد شرکت‌های فناور فعال در پارک علم و فناوری این استان در سایه توجه مسوولان به 100 شرکت رسیده و در حال حاضر 500 نفر در این شرکت‌ها به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از ثبت نام 152 هزار دانش آموز قزوینی در پایه‌های مختلف تحصیلی برای دریافت کتاب‌های درسی خبر داد و گفت: تاکنون 80 درصد دانش آموزان این استان در سامانه فروش و توزیع کتب درسی ثبت نام کرده اند.

تهران - ایرنا - یک عکاس هلندی موفق شد با استفاده از نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی، چهره «ناپلئون بناپارت» نخستین امپراطور فرانسه را در کیفیت یک عکس واقعی شبیه‌سازی کند.

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی ماکو گفت: محموله چوب درختان به وزن 3 تن که به صورت قاچاق در حال انتقال از این شهرستان بود، کشف و توقیف شد.

تهران - ایرنا - کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک است و قرار است بسیاری از خدمات با آن ارائه شود، اما بسیاری از متقاضیان با گذشت نزدیک به دو سال از تکمیل مراحل ثبت‌نام، موفق به دریافت این کارت نشده‌اند.