دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه‌های اجتماعی در آمریکا و کشورهای مختلف جهان مملو از تصاویر و فیلم‌های آشوب و حمله نیروهای پلیس آمریکا به معترضان خشمگینی است در اعتراض به قتل یک شهروند سیاهپوست بدست پلیس سفید پوست در ایالت مینه سوتا، چند روز است به خیابان‌ها آمده‌اند.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای آتی از بغداد راهی تهران خواهد شد اما مهاجم نیجریه‌ای همچنان برای خروج از کشورش با مشکلاتی مواجه شده است.

تهران - ایرنا - فیفا از آخرین دستورالعمل خود درباره جریمه پرتاب آب دهان در زمین فوتبال رونمایی کرد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل مسیریاب بومی گفت: از قابلیت‌های تازه و کاربردی در نسخه جدید اپلیکیشن می‌توان به مسیریابی اتوبوس و حمل‌ونقل پاک، مسیریابی موتورسیکلت، دوچرخه و البته مسیریابی آفلاین اشاره کرد.

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 35 تن برنج احتکار شده در مشگین‌شهر و دستگیری یک نفر خبر داد.

تهران - ایرنا - آغاز هفته است و اتاق تمرین رادیو نمایش حال و هوایی حزن انگیز دارد، رادیو نمایشی‌ها برای او مراسم یادبود گرفته‌اند چرا که عاشقانه دوستش داشتند نه فقط به عنوان همکار که صدیقه کیانفر برایشان مادری بود تکرار نشدنی.

گنبدکاووس - ایرنا - رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و 226 بیمار مشکوک به کووید 19 از مناطق شرق استان گلستان در بیمارستان‌های این شهرستان بستری شدند.

بوشهر - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: هزینه 70 میلیون ریالی تست کرونا و سایر هزینههای آزمایشگاهی تیمهای لیگ برتر فوتبال ساحلی را با مشکل مواجه میکند از این رو نیاز است ساز و کاری برای انجام این آزمایشها پیش بینی شود.

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سارقان زورگیر در شهر کرمان که با مجروح کردن افراد اقدام به سرقت اموال آنها می کردند، خبر داد.

نوشهر - ایرنا - به دنبال برداشته شدن برخی محدودیت های کرونایی، بار دیگر طبیعت گردی در جنگل های مازندران رونق گرفته اما با وجود این ویروس خطرناک، ابتلای افراد به این ویروس بدون رعایت پروتکل بهداشتی وجود دارد.

ایرنا - زنجان - کوه های رنگین کمانی در زبان ترکی «آلاداغ لار» نامیده می‌شود. «آلا» به معنی رنگارنگ و «داغلار» به معنی کوهستان است. این کوهستان در شهرستان ماه نشان استان زنجان واقع شده ست و تا تبریز امتداد یافته است. دلیل رنگارنگی کوه های آلاداغ لار، تفاوت مواد موجود لایه‌های تشکیل دهنده آن است که از خاک رس تشکیل شده و یکی از زیباترین پدیده‌های ژئوفورمولوژی به شمار می‌آید. زرد، سفید،...

تهران - ایرنا - «محمد انصاری» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، جلسه‌ای را با سرپرست این باشگاه برگزار گرد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: دو جوان پاکدشتی بر اثر سقوط در داخل کانال انتقال آب، جان خود را از دست دادند.

ایرنا - گنبدکاووس - بازار هفتگی در گنبدکاووس بازگشایی شده است. برخی از شهروندان با عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک نسبت به ویروس کرونا کم توجهی می کنند و عده دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به منع برگزاری اجتماعات در این استان با بیان اینکه انجام اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از شیوع کرونا ضروری است گفت: با انجام هر اقدامی که منجر به گسترش و افزایش بیماری کرونا شود، مخالف هستیم.

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید 16 هزار و 64 دستگاه خودرو از سوی شرکت پارس‌خودرو در فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال است.