دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رضوان حکیم زاده امروز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: فرآیند ثبت‌نام‌، تشکیل ستادها و برنامه ریزی ها از اول خرداد آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد؛ همچنین هر گونه مصاحبه و برگزاری آزمون برای ورودی ابتدایی و پایه هفتم ممنوع است.

ایرنا - کرمانشاه - «پرویز توسلی زاده» رییس کل دادگستری استان به همراه معاونین، «شهرام کرمی» دادستان عمومی و انقلاب استان و «سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه از مکان منزل تخریب‌شده خانم «آسیه پناهی» آلونک‌نشین حاشیه شهر کرمانشاه بازدید کردند. سه‌شنبه هفته گذشته (30 اردیبهشت) این خانم آلونک‌نشین پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» کرمانشاه توسط ماموران اجراییات شهرداری،...

بندرعباس - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اعلام نگرانی از روند افزایشی ابتلا به کرونا در هرمزگان، گفت: متاسفانه روند ابتلا به این بیماری در تمام شهرستان های استان صعودی است.

مشهد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: 11 میلیون و 154 هزار دلار صنایع دستی از این استان طی سال گذشته از این استان به کشورهای جهان صادر شده است.

اهواز - ایرنا - جمعی از کارکنان مخابرات روستایی خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود بر اساس قرارداد دائم امضا شده، در مقابل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تجمع کردند.

استان‌ها - ایرنا - آخرین آمارهای وزارت بهداشت و درمان در چند روز اخیر از روند نزولی فوت ناشی از بیماری کرونا در کشور حکایت دارد، اما با وجود این مسئولان به هیچ عنوان آن را به معنای عادی‌سازی شرایط نمی‌دانند و همچنان بر تداوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از اجتماعات غیرضروری و رعایت اصول بهداشتی در جامعه تاکید دارند.

قم - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: برای تامین نقدینگی اولویت‌های سرمایه‌گذاری دراین استان نیازمند مشارکت همه بانک‌های دولتی و خصوصی هستیم.

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (شنبه) با رشد 60 هزار تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به رقم هفت میلیون و 420 هزار تومان به فروش رسید.

سنندج - ایرنا - رییس جامعه هتلداران کردستان گفت: براساس اعلام کارشناسان میراث فرهنگی، از زمان شیوع بیماری کرونا (اول اسفند پارسال) تا آخر اردیبهشت امسال، 690 میلیارد ریال به هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان خسارت وارد شده است.

تهران - ایرنا - آلمان با انتقاد از تصمیم آمریکا برای قطع روابط با سازمان جهانی بهداشت، این اقدام را «مایوس کننده» و پسرفتی برای بهداشت جهانی خواند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 148 هزار و 950 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 57 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 7734 نفر رسید.

اصفهان - ایرنا - برخورد دو خودروی سواری پژو و سمند در جاده قدیم سده اصفهان و واژگونی پراید در اتوبان نایین در 48 ساعت گذشته سه کشته و 9 نفر مصدوم برجا گذاشت.

تهران - ایرنا - منابع خبری گزارش دادند: با رشد برنامه خصوصی‌سازی دولت ازبکستان، یک شرکت هولدینگ سنگاپوری سهام اکثریت "هتل ازبکستان" از ساختمان های مهم و تاریخی در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان را خریداری کرد.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شاخص‌های ارزیابی وضعیت بیماری کرونا در کشور و استان رو به بهبود است، افزود: طبق گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت این بیماری در کشور، نگران‌کننده نیست، اما اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه همچنان باید ادامه داشته باشد.

تهران - ایرنا - «ارلینگ هالند» سال گذشته در چنین روزی برای تیم ملی زیر 20 سال نروژ در یک مسابقه 9 گل به‌ثمر رساند.