دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده 18 جلدی 21 متهم تخلفات ارزهای دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

گرگان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که از اواخر اردیبهشت ماه و با آغاز فصل برداشت تاکنون، کشاورزان این استان 44 هزار تن کلزا به ارزش افزون بر 2 هزار میلیارد ریال تحویل مراکز خرید تضمینی این محصول در استان دادند.

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (‌شنبه) 34 هزار و 937 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 973 هزار و 495 واحد رسید.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: اجرای پروژه نهال‌کاری در منطقه سیستان و حوزه تالاب بین‌المللی هامون سبب کاهش پدیده گرد و غبار و احیای پوشش گیاهی این تالاب می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - تاکنون حدود 2 هزار طلبه خواهر از مدرسه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان دانش‌آموخته شده و درحال حاضر نیز یک‌هزار و 100 طلبه نیز در این مدرسه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

اردبیل - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست گرمی مغان از روند رو به افزایش جمعیت قرقاول در زیستگاه‌های این شهرستان مرزی خبر داد.

اردبیل - ایرنا - امام جمعه سرعین با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات در این شهرستان بیان کرد: در اجرای این طرح در کنار محرومان دستفروشان نیز حمایت شدند.

مشهد - ایرنا - پس از حدود سه ماه تعطیلی اجباری ناشی از بحران بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا، سالنهای ورزشی و بدنسازی مشهد امروز ششم خرداد ماه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با الزام نسبت به رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بازگشایی شدند.

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پس از انجام آزمایش‌های مجدد، آزمایش چهار نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان مثبت اعلام شده است.

مشهد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فضای مجازی یکی از مهمترین بخش‌هایی است که می‌تواند گویای فعالیت‌های ارگان‌های مختلف از جمله جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای مردم و به خصوص جوانان باشد.

تهران - ایرنا - دفتر بین المللی کنترل مواد مخدر (ONCB) روز شنبه از کشف 12 تن ماری جوانا طی 8 ماه گذشته در تایلند خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر با اشاره به تبعات منفی کرونا بر تجارت با این کشور گفت: هزینه‌های حمل به لحاظ ترافیک درباره بعضی اقلام تا 200 درصد بالا رفته است.

اردبیل - ایرنا - کوچ بهاره عشایر استان اردبیل از روز شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

شهرکرد - ایرنا - فرماندار شهرکرد گفت: طرح 350 واحدی مسکن محرومان این شهرستان شهرکرد تا مردادماه سال‌جاری بهره‌برداری، افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: با تامین 45 میلیارد تومان اعتبار، سه سد تغذیه‌ای تعیین شده برای شهرستان‌های مرزی درمیان، سربیشه و زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد تا با ذخیره‌سازی 10 میلیون مترمکعب آب در حوزه‌های آب، کشاورزی و دامداری استان تحول ایجاد شود.

شهرکرد - ایرنا - سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه تانکر آبرسانی 12 هزار لیتری برای کمک به رفع مشکل آب آشامیدنی منطقه غیزانیه خوزستان از این استان اعزام شد.