دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت برق گفت: افزایش تعرفه های برق امسال هم همانند پارسال است و مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند مشمول شانزده درصد افزایش تعرفه خواهند بود.

تهران - ایرنا - براساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم سالیانه تولید در سال گذشته 36.7 درصد بود که نسبت به سال 1397 کاهش 10.8 درصدی داشته است.

تهران - ایرنا - 15 میلیارد تومان برای تامین تجهیزات و خدمات پروازی به منظور اطفای حریق جنگل‌ها تخصیص یافت.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اخیر آمریکا درخصوص تحریم همکاری‌های بین‌المللی هسته‌ای با ایران را نقض صریح قطعنامه 2231 دانست و تاکید کرد: در صورتی که این اقدام منجر به تاثیرات منفی بر حقوق هسته‌ای ایران شود، نسبت به اتخاذ گام‌های عملی و حقوقی لازم اقدام می‌شود.

تهران - ایرنا - موسسه تحقیقات آب اعلام کرد: هفته منتهی به 23 خرداد ماه وقوع بارش در سواحل دریای خزر و جنوب شرق کشور مورد انتظار است به طوری که جنوب شرق کشور می‌تواند با ریسک وقوع سیلاب همراه باشد.

تهران - ایرنا - سازمان لیگ فوتبال ایران قرار است به باشگاه‌های لیگ برتری در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقلام بهداشتی اهدا کند.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران گفت: ظرفیت اقتصادی احداث نیروگاه‌های بادی در کشورمان بیش از هفت هزار مگاوات است.

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه و ارسال پیش‌نویس آن به فیفا و ای‌اف‌سی توضیحاتی ارائه کرد.

کرمانشاه - ایرنا - شهردار کرمانشاه اعلام کرد: سه نفر از مدیران شهرداری به دنبال مرگ یک زن پس از تخریب آلونک غیرمجازش در حاشیه شهر، برکنار شدند.

تهران - ایرنا - در ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا و حمله نیروهای پلیس به افراد معترض به قتل یک شهروند سیاهپوست بدست پلیس سفید پوسته در ایالت مینه سوتا، ساعاتی پیش یک جوان 19 ساله در شهر دیترویت ایالت میشیگان آمریکا بر اثر تیراندازی نیروهای پلیس کشته شد.

چابهار - ایرنا - معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر اقیانوسی چابهار با موقعیت راهبردی و متصل به آب‌های آزاد با اجرای پروژه‌های متعدد ملی و تجهیزاتی رتبه نخست در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور را کسب کرد.

تهران - ایرنا - برای «تام کروز» فارغ از مهارتی که در اجرای حرکات نمایشی در فیلم‌های اکشن دارد، ساخت یک فیلم پرمخاطب در ایستگاه بین‌المللی فضا نوعی ماموریت غیرممکن خواهد بود.

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: 14 کسب و کار آسیب دیده از کرونا در این استان، تسهیلات حمایتی دولت را دریافت می‌کنند.

بیرجند - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: با وجود کاهش 50 درصدی صندوق‌های فیزیکی در پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و کفاره مراکز زیر پوشش بهزیستی اما وجوه جمع‌آوری شده امسال حدود 15 درصد افزایش یافت.

مشهد - ایرنا - سخنگوی باشگاه فوتبال شهرخودروی خراسان گفت: یکی از از اعضای کادر فنی و یک عضو مجموعه تدارکات این تیم از نظر علائم بالینی مشکوک به کرونا هستند.

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت با اشاره به برنامه ارایه یک میلیون پورت اینترنت خانگی گفت: شاتل در یک روز 30تا 40 هزار پورت اینترنت به مشترکان ارایه می‌دهد و در تلاش است که در لایه اکسس سرعت 70-80 مگ به مشتری واگذار شود که توانایی رقابت با اینترنت موبایل را داشته باشد.