دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی آبدانان از فوت جوان 32 ساله بر اثر غرق شدگی در رودخانه ماهوته این شهرستان خبر داد.

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: راه‌های دسترسی به مناطق نمونه گردشگری این استان با هدف حفظ بافت طبیعی آسفالت نمی‌شود.

عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز شنبه درباره قتل رومینا گفت: جنایت نابخشودنی است و خلاف شرع و قانون اساسی که خلاف این قوانین مقررات جاری ما اتفاق افتاده است یک امر در واقع غیر انسانی بوده اند و ما هم انزجار خودمان را مثل بقیه اقشار از این گونه جنایت‌هایی که اتفاق افتاده است، اعلام می کنیم.

یزد - ایرنا - از نمایندگان فرهنگیان فعال در زمینه آموزش در فضای مجازی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و هیات همراه، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و امام جمعه موقت اردکان، تجلیل شد.

یاسوج - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آبپاش هوا فضای سپاه دقایقی پیش به منظور خاموش کردن آتش در جنگل‌های کوه خائیز کهگیلویه وارد این منطقه شد.

تبریز - ایرنا - معاون امور فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشگیری از کرونا، هرگونه آموزش‌های فرهنگی و دینی این کمیته از طریق فضای آموزشی به مددجویان ارایه می‌شود.

گرگان - ایرنا - روحانی ترکمن و اهل سنت استان گلستان گفت: امام خمینی (ره) در میان پدیده‌های یک‌صد سال گذشته به خصوص در ممالک و جوامع اسلامی شخصیتی ممتاز است که هیچ‌گاه خدمات ارزشمند ایشان به ایران و اسلام فراموش نخواهد شد.

ایرنا - کرمانشاه - رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به همراه معاونین، دادستان و شهردار کرمانشاه از مکان منزل تخریب شده خانم «آسیه پناهی» آلونک‌نشین حاشیه شهر کرمانشاه بازدید کردند. سه شنبه هفته گذشته (30 اردیبهشت) این خانم آلونک‌نشین پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» کرمانشاه توسط ماموران اجراییات شهرداری، جان خود را از دست داد.(عکاس: بهمن زارعی)

زاهدان - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کلنگ ساخت 2 واحد آموزشی 2 و سه کلاسه خیری با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان در روستاهای کهنک لدی و حجت آباد این شهرستان به زمین زده شد.

سنندج - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع حدود 400 جلد کتاب در بین 12 کانون منتخب رویداد ملی فهما در استان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها شامل قرآن کریم، تفسیر همراه، نهج البلاغه است.

زاهدان - ایرنا - ملت مسلمان ایران در طول 40 سال گذشته بارها تهدیدهای مختلف را به فرصت تبدیل کرده و از همین رو بطور قطع این بار نیز تهدید کرونا را به فرصتی بی‌نظیر برای همدلی و مواسات تبدیل می کند.

مشهد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به مشکلات تخصیص ارز و باقی ماندن کالاها در انبارهای گمرکات اشاره و بیان کرد: هم‌اینک 477 قلم کالا به ارزش 14 میلیون یورو متعلق به 30 شرکت این استان در گمرکات کشور انبار شده است.

ساری - ایرنا - راهداری مازندران اعلام کرد که این استان با ثبت تردد روزانه بیش از یک میلیون و 800 دستگاه خودرو در جاده‌ها، دومین استان پرتردد کشور در تعطیلات عید فطر بود.

بیرجند - ایرنا - وزیر نیرو گفت: امسال در ادامه پویش هر هفته الف - ب - ایران، 250 طرح صنعت آب و برق با سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

تهران - ایرنا - «الله‌کرم استکی» ملی‌پوش هندبال کشورمان با عقد قراردادی یک ساله به یک تیم باشگاهی در رومانی پیوست.

گچساران - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دمای هوا در شهرهای لیکک، دوگنبدان و دهدشت در شبانه روز گذشته از 43 درجه سانتی‌گراد گذشت.