سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بر ضرورت تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه تاکید کرد.

مشهد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تمامی مراکز اسقاط و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده استان در سال 1398 تعطیل شده‌اند اما با توجه به نیاز به این مراکز در فرایند نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای جاده‌ای فعالیت دوباره این واحدها را خواستار هستیم.

سمنان - ایرنا - پارا یا آب‌پخش‌کن، یکی از مراکز نقسیم آب در تاریخ سمنان بوده که بازپیرایی شده است و همچنان از نقاط باصفای شهر محسوب می‌شود.(عکاس: علی اکبر بندری)

زاهدان - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت تن و 400 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در یک ماه اخیر در این شهرستان جمع آوری و معدوم شده است.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه معترضان به قتل یک سیاهپوست را در شهر مینیاپلیس ایالت مینه سوتا، که شب گذشته به اوج رسید و طی آن یک پاسگاه پلیس به آتش کشیده شد، اوباش دانست و تهدید کرد، هدف تیراندازی نیروهای پلیس و ارتش قرار خواهند گرفت.

تهران - ایرنا - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن آسیایی تاریخ سری آ انتخاب شد.

تهران - ایرنا - رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با دستور رییس ستاد کل نیروهای مسلح، همه سفرهای راهیان نور به مناطق دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

مهاباد - ایرنا - فرماندار سردشت گفت: سه نفر از مرزبان غیور هنگ مرزی این شهرستان در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نایل آمدند.

تهران - ایرنا - بیست و نهم ماه مه به منظور افزایش آگاهی در زمینه بیماری‌های گوارشی، روز جهانی سلامت دستگاه گوارشی نام‌گذاری شده است. این رویداد در سال 2020 میلادی با تمرکز بر سلامت باکتریوم روده برگزار می‌شود.

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به گسترش روبه رشد شعله های آتش در منطقه حفاظت شده خاییز گفت: حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد به منظور برنامه ریزی بهتر برای مقابله با این بحران عازم کوه خاییز شده است.

یزد - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد گفت: از امروز تا یکشنبه یازدهم خردادماه‌جاری با افزایش ارتفاع در تراز میانی جو، شاهد افزایش تدریجی دمای هوای استان خواهیم بود.

یزد - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی یزد گفت: با هوشیای ماموران در 2 عملیات جداگانه 13 قاچاقچی دستگیر و از آنها 296 کیلوگرم موادمخدر شامل 151 کیلوگرم تریاک و بقیه حشیش کشف شد.

یزد - ایرنا - رییس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی یزد گفت: به منظور حفظ سلامت مردم، پیشگیری از کرونا و رعایت فاصله‌گزاری اجتماعی و طبق ابلاغ دفتر نظارت همگانی ناجا، جلسه ملاقات مردمی این پلیس از دوشنبه 12 خردادماه جاری به صورت تلفنی برگزار می‌شود.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام تبریکی به مناسبت انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس سال نخست مجلس یازدهم، آغاز به فعالیت خانه ملت را تجلی بارز مردم‌سالاری دینی و نمایش آن به جهانیان دانست.

بندرعباس - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نسبت به اوج گیری دو باره بیماری کرونا کووید 19 در این شهرستان هشدار داد و از شهروندان خواست تا برای شکست بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

اصفهان - ایرنا - پزشک فوق تخصص گوارش و کبد در اصفهان گفت: لازمه پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های بدخیم گوارشی و به ویژه معده پیروی از رژیم غذایی سالم و سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز بدن است.