سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - بامداد امروز یک کارگاه تولید و ساخت مشروبات الکلی دست ساز غیر بهداشتی در قشم کشف و منهدم و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

تهران - ایرنا - همزمان با حضور همه کارمندان در محل کار از روز دهم خردادماه، تمام ادارات موظفند فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری کنند.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دوست دارند که در زمین تکلیف لیگ امسال مشخص شود و تعطیلی لیگ تصمیم منطقی نبود.

شیروان - ایرنا - کشاورزان بخش سرحد شیروان، به گمان تاثیر منفی آب سد گلیل بر میزان و کیفیت محصولات تولیدی، به استفاده از آب این سد رغبتی نشان نمی‌دهند.

تبریز - ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: مردم استان در ماه مبارک رمضان امسال 22 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

اردبیل - ایرنا - بخشدار مشگین‌شرقی گفت: خرس‌های گرسنه با استفاده از تاریکی شب به یک زنبورستان واقع در ضلع شرقی منطقه شیروان‌دره حمله کردند.

خمین - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی خمین گفت: پنج هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان بهار امسال زیرکشت انواع محصولات رفته که این سطح زیرکشت نسبت به مدت مشابه قبل آن چهار درصد افزایش دارد.

تهران - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشتر مرز استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان حوالی دهدشت را لرزاند.

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امنیت خلیج فارس را منفعت مشترک همه کشورهای منطقه دانست و گفت: کشورهای این منطقه مسوول تأمین و برقراری امنیت هستند و اجازه ورود به آمریکا در منطقه از سوی همسایگان یک اشتباه راهبردی است.

رقابت های مختلف ورزشی در سراسر جهان که مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود بتدریج از سر گرفته شده است. در هر کشور ضوابط و مقرراتی برای ادامه این رقابت ها وضع و ابلاغ شده است ورزشکاران ناگزیرند در شرایط کرونایی به رقابت ها ادامه دهند. مجموعه خبرها و گزارش ها در این زمینه را در پرونده حاضر می خوانید.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شهر جدید سهند با اشاره به اتمام عملیات ساخت بزرگ‌ترین پل طرح آزادراه تبریز - سهند گفت: امیدواریم به‌زودی خبرهای خوش در ارتباط با آزاد راه تبریز - سهند به مردم سهند و تبریز بدهیم و آرزوی دیرینه آنان را جامه عمل بپوشانیم.

پکن - ایرنا - یک مقام نظامی بلند مرتبه چین می گوید چنانچه راه دیگری برای جلوگیری از استقلال تایوان وجود نداشته باشد چین به تایوان حمله خواهد کرد.

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راه کرمانشاه از وقوع 2 سانحه رانندگی منجر به فوت در سطح استان خبر داد و گفت: در نتیجه این سوانح 2 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به مجلسی در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیاز دارد.

شیراز - ایرنا - بر اساس ارزیابی‌ها و پیش بینی‌های انجام شده قرار است با ساخت سد نرگسی در شهرستان کازرون سالانه 10 میلیون متر مکعب حقابه به دریاچه پریشان برسد تا پایانی بر پریشانی این تالاب باشد، اما این موضوع همچنان در چنبره اما و اگرها درگیر است، اما و اگرهایی که به تامین اعتبار برای ساخت سد، و تایید غلظت و ناخالصی‌های آب مربوط است.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: آخرین ایراد شورای نگهبان به لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان سه هفته قبل در مجلس رفع شد و منتظر تایید نهایی هستیم.