سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان از توقیف چهار فروند قایق غیر مجاز که در اطراف جزیره فارور اقدام به صیادی کرده بودند، خبر داد.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از ظهر فردا با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا و بخش‌هایی از مناطق شمالی و مرکزی استان مواج و متلاطم می‌شود.

اهواز - ایرنا - رییس اداره برق شهرستان شوشتر گفت: آتش زدن مزرعه پس از برداشت محصول در بخش میان‌آب باعث سرایت آتش به تعدادی از تیرهای برق و اختلال سه ساعته در شبکه برق این بخش شد.

تهران - ایرنا - کارشناس مسایل آمریکا ایستادن مقابل چین را از لحاظ اقتصادی به ضرر آمریکا دانست و گفت: هر گونه آسیب به اقتصاد پکن، اقتصاد دولت واشنگتن را دچار ضررهای گسترده می‌کند.

تهران - ایرنا - افزوده شدن نام «لیل میکوئلا» اینفلوئنسر مجازی اینستاگرام به فهرست بازیگران یک آژانس استعدادیابی مطرح در هالیوود، این فرضیه را مطرح کرده است که بازیگران کامپیوتری روزی ستاره‌های سینما را خانه‌نشین خواهند کرد.

تهران - ایرنا - باشگاه العربی قطر در واکنش به شایعه جدایی مدافع ایرانی خود گفت: هیچ بازیکنی در پایان فصل جدا نخواهد شد.

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور امروز (جمعه) از آغاز عملیات انتقال نخستین قلب پیوندی برای انجام عمل پیوند عضو در سال 99 خبر داد.

کرمان - ایرنا - سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از انهدام یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در استان‌های شرقی و مرکزی کشور اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

دزفول - ایرنا - مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای مختلف گفت: امسال 500 میلیارد ریال صادرات انواع محصولات لبنی از سوی این شرکت هدفگذاری شده است.

کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان، از اضافه‌شدن 57 تخت حدید در بیمارستان‌های گلستان و فارابی و افزایش یک بخش با 35 تخت جدید برای بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: با عاملان انتشار اخبار جعلی در باره بیماری کرونا در فضای مجازی این استان برخورد می‌شود.

همدان - ایرنا - این روزها عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر همدان به صورت گسترده با هدف ارایه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است.

تهران - ایرنا - جنبش ملی آزادیبخش فلسطین (فتح) با رد گزارش رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر ادامه جلسات بین مقامات فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد، پس از اعلام محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای قطع هرگونه همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا، هیچ هماهنگی امنیتی بین این تشکیلات و رژیم اسرائیل وجود ندارد.

گناباد - ایرنا - فرماندار گناباد گفت: از مجموع 75.2 درصد پیشرفت طرح ساخت فرودگاه این شهرستان 63 درصد طی دو سال اخیر محقق شد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک های مردمی به ویژه اهالی 8 روستای نزدیک به ضلع شمالی منطقه حفاظت شده خائیز، بخشداران مرکزی، دهیاران و نیروهای مردمی بسیج برای مهار آتش شد و گفت: هم اینک بدلیل وسعت آتش، کمبود نیروی انسانی و امکانات دامنه حریق در حال گسترش است.

گناوه - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر در این شهرستان مردم باید رفتار خود را برای محفوظ ماندن از سرایت این بیماری تغییر دهند.