چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع زلزله 4 ریشتری ساعاتی پیش تمامی نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرزهای ایران اسلامی در توسعه پایدار کشور موثر خواهد بود و برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات و بودجه هستیم.

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اجرای دو هزار و 500 طرح مختلف اقتصادی در استان برای بیش از چهار هزار نفر در 14 شهرستان و 350 روستای استان شغل ایجاد کرد.

اهواز - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پاندمی شدن (شیوع گسترده) کرونا در ابتدا بر مقوله بهداشت و سلامت جامعه موثر واقع شده و در مراحل بعدی تاثیر مخربی بر اقتصاد خواهد داشت.

تهران - ایرنا - رییس سازمان چای کشور از خرید 53 هزار و 251 تن برگ سبز چای در گیلان و مازندران به ارزش 236 میلیارد تومان خبر داد و پیش بینی کرد: امسال تولید چای کشور نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته باشد.

گزارشی از اختلاف نظرها درباره لغو یا برقراری طرح ترافیک در تهران

ارومیه - ایرنا - کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت سه شرکت جدید، گفت: تاکنون 33 شرکت فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای این استان ثبت شده است.

یزدباف از قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه‌های نساجی ایران و خاورمیانه است. که از سال 1335 به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است و اکنون بعد از طی فراز و نشیب های فراوان و در هفتمین دهه فعالیت خود به آوازه ای جهانی دست پیدا کرده است. یزدباف برای تولید به کارخانه های بزرگ خود اکتفا نکرده است و در اقدامی قابل ستایش، تولید را به خانه های مردم برده است و با راه اندازی کارگاه های خانگی، برای...

مهاباد - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: 11 میلیارد و 800 میلیون ریال زکات فطریه در سطح این شهرستان جمع‌آوری شد.

اردبیل - ایرنا - مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: امسال با بیش از 20 درصد افزایش سطح مزارع، 110 هزار هکتار محصول پنبه در استان‌های مختلف ایران کشت شده است.

یزدباف از قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه‌های نساجی ایران و خاورمیانه است. که از سال 1335 به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است و اکنون بعد از طی فراز و نشیب های فراوان و در هفتمین دهه فعالیت خود به آوازه ای جهانی دست پیدا کرده است. محمد ضرابیه مدیرعامل کارخانجات نساجی یزدباف در این ویدیو از روزهای ابتدایی یزدباف می گوید: از روزهایی که به علت نبود کارگر متخصص داخلی، کارگرانی از هند وارد...

تهران - ایرنا - ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان که قرار است به زوردی ماموریتش در برلین خاتمه یافته و به تیم تبلیغاتی دونالد ترامپ در انتخابات 2020 ملحق شود، گفت این کشور برای متوقف‌کردن اجرای طرح انتقال گاز روسیه به اروپا دست به تحریم بیشتر آلمان می‌زند.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور گلخانه‌ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی گفت: برای رسته‌های آسیب‌پذیر و جبران خسارت‌های آن‌ها، خدماتی همچون دریافت سرمایه در گردش، استمهال وام‌های بانکی و تقسیط قبوض آب و برق و گاز پیش بینی شده است.

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از مراحل پایانی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای دب جردان از توابع بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز خبر داد.

سنندج - ایرنا - فرمانده مرزبانی کردستان از کشف حدود سه میلیارد ریال کالای قاچاق طی 72 ساعت گذشته در مرزهای استان خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دریافت زمین برای احداث 60 هزار واحد مسکن ملی از سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: هم‌اکنون در مرحله اتصال سامانه بنیاد مسکن و سامانه tem.mrud.ir هستیم تا به این طریق متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.