چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - پایگاه اورژانس 115 در آئینی روز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و محلی در بخش خرم‌آباد تنکابن به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - به گفته مدیرعامل شرکت گهرروش سیرجان با تلاش و همت مهندسین بومی خط تولید کنسانتره بازیابی هماتیت با تولید سالیانه یک میلیون تن راه اندازی شده و در نتیجه میزان تولیدی این ماده معدنی به مرز 18میلیون تن رسید.

تهران - ایرنا - عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از وجود چندین کتیبه فارسی دری در دیوار شهر دربند جمهوری داغستان فدراسیون روسیه خبر داد.

کرج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده برغان شهرستان ساوجبلاغ یک نفر کشته و 9 نفر مصدوم شدند.

ساری - ایرنا - استاندارمازندران در نشست ویدیو کنفرانس با استاندار ولگاگراد روسیه خواهان اجرایی شدن تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی و تجاری دوجانبه شد.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شادگان گفت: قاتل فراری در کمتر از سه روز پس از ارتکاب قتل در عملیاتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

گرگان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت که با هدف اجرای کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و در امان‌ماندن دانش‌آموزان از خطر ابتلا به کرونا، حوزه امتحانی این استان امسال نسبت به سال گذشته 70 درصد بیشتر شد.

تهران - ایرنا - رییس بنیاد بین‌المللی توسعه اسلامی از اهدای یکصد هزار ماسک جراحی از سوی توسط بنیاد صلح و توسعه چین (China Foundation for Peace and Development) به مدافعان حوزه سلامت در پنج سازمان خط مقدم مبارزه با کرونا خبر داد.

قشم - ایرنا - اختصاص بودجه در کمیته برنامه ریزی شهرستان به شهرداری‌های قشم، درگهان و سوزا منوط به رفع مشکلات ساکنان مسکن مهر است.

تهران - ایرنا - آیین تشییع مرحوم صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صبح امروز برگزار و پیکر این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با ورود ملخ صحرایی در اوایل اسفند ماه 98 به این استان تاکنون کار مبارزه با این آفت در قالب سمپاشی 40هزار و 815 هکتار از عرصه‌های آلوده انجام شده‌است.

تهران - ایرنا - به نظر می‌رسد که اتهام ورود پول کثیف به سینما پیش از اینکه مستند و واقعی باشد بیشتر منطبق با چیدمانی است که باید بدور از اغراض سیاسی و انحصارطلبانه مورد دقت و بررسی قرار گیرد.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی تیم‌ها اعلام می‌کنند که بازیکن مشکوک به کرونا دارند اما من فکر می‌کنم که این سیاست آنها برای لغو لیگ باشد.

رشت - ایرنا - مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: مردم نوعدوست استان در ماه مبارک رمضان، چهار هزار و 501 واحد خون و پلاکت اهدا کردند.

تهران - ایرنا - نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار و در آن اعلام شد که معاینات پزشکی زائران زیر60 سال حج تمتع در اغلب مناطق کشور پایان یافته است.

ساری - ایرنا - شهردار قائمشهرگفت: هر فردی که در حوزه ساخت و ساز اقدام به بلندمرتبه‌سازی کند در فاز نخست مشمول 50 درصد تخفیف در پرداخت عوارض خواهد شد.