پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: بانک اطلاعاتی جامع منابع آب استان، با کمک امکانات موجود و مرکز پایش منابع آبی ایجاد خواهد شد.

تهران - ایرنا - منتخبان مجلس یازدهم پس از پایان جلسه علنی مجلس به مقام شامخ شهدای گمنام مجلس ادای احترام کردند.

تهران - ایرنا - «آندره‌آ بوچلی» اسطوره نابینای موسیقی ایتالیا تایید کرد که قبل از اجرای زنده فروردین ماه در کلیسای جامع خالی از تماشاگر میلان، به کرونا مبتلا شده بود.

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اطلس سرمایه گذاری این استان با همکاری ستاد سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی تهیه و تدوین می شود.

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره تاسیسات شهرداری بندر بوشهر گفت: سقوط آلاچیق بتنی ساحل بوشهر در شب گذشته باعث مصدومیت سه نفر شد و آنان را روانه بیمارستان کرد.

زاهدان - ایرنا - وحدت شیعه و سنی که پرچمدار آن در جهان اسلام رهبر معظم انقلاب هستند ضامن سعادت جامعه اسلامی است.

شهرکرد - ایرنا - سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تامین گوشت سفید این استان در فصل تابستان، افزون بر 480 تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

تهران - ایرنا - نخستین جلسه مجلس یازدهم امروز با حضور جمعی از شخصیت‌های لشکری و کشوری و 268 منتخب آغاز به کار کرد.

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران می‌گوید این انجمن صنفی دارای یک سایت مستقل است که به صورت هفتگی قابلیت به‌روز شدن دارد و تمام اطلاعات لازم و اخبار انجمن می‌تواند در آن بارگذاری شود و بخشی از کیفیت آن به علاقه‌مندی اعضا در استفاده از این امکان دارد.

بوشهر - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: نتایج نهایی آزمایش کرونای بازیکنان این تیم مشخص کرد هیچ یک از آنها به این ویروس مبتلا نیستند.

شهرکرد - ایرنا - مسوول گروه ثبت و حرایم بناهای تاریخی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جهارمحال و بختیاری گفت: پرونده 20 اثر تاریخی جدید در این استان برای ثبت در فهرست آثار ملی ایران تهیه و آماده شده است.

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی گفت: پایگاه جامع محتواهای آموزشی و توانبخشی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ایجاد می‌شود.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ نسبت به مصرف بی‌رویه برق هشدار داد و گفت: اگر مردم در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند، تابستان امسال خاموشی خواهیم داشت.

دزفول - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس ماندگار شد.

دهلی نو - ایرنا - یک روز پس از آنکه سازمان جهانی بهداشت آزمایش داروی هیدروکسی کلروکین (داروی ضد مالاریا) را بر روی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متوقف کرد، شورای تحقیقات پزشکی هند اعلام کرد که استفاده از این دارو به عنوان یک داروی پیشگیری، در هند ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - «هرویه میلیچ» بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال به تهران بازگشت.