پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 74 درصد فوتی های ناشی از کرونا در این استان دست کم یک بیماری زمینه ای داشته اند.

کرج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از کشاورزان و دیگر افراد خواست از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی در سطح اراضی منطقه خودداری کنند.

بروجرد - ایرنا - رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی از امروز چهارشنبه آسمان این شهرستان بارانی می‌شود.

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت که تندباد شنبه شب هفته جاری به سقف حدود 350 واحد مسکونی استان 20 تا 60 درصد خسارت وارد کرده است.

وزیر کشور انتخابات مجلس یازدهم را از نظر مدیریتی و اجرایی، برگ زرینی در کارنامه انتخابات نظام خواند و گفت: قوانین و مقررات برگزاری انتخابات نیازمند بازنگری جدی است که امیدواریم در تعامل سازنده با دولت دوازدهم و مجلس یازدهم شاهد لایحه جامع و بدون نواقص باشیم.

دو شرکت «ارس تارلا امیر» و «ارس تارلا امین» با نام تجاری «آتاویتا» در سال 94 گلخانه ای را در شهر جلفا، راه اندازی کردند. این گلخانه که در انتظار پیوستن به باشگاه 10 گلخانه بزرگ هیدروپونیک دنیا است بزرگترین گلخانه‌ی کشور و خاورمیانه است و بصورت کاملا مدرن و پیشرفته اداره می شود. در این ویدیو تصاویر این گلخانه زیبا و مدرن را به همراه صحبت های سعدالله اسکندری، مشاور ارشد شرکت ارس تارلا...

مشهد - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اشاره به تشکیل کمیته تامین مالی و خبرگان مالی در بانک‌های استان گفت: امسال 6 بانک استان 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات تبصره 18 با در نظرگرفتن اولویتها پرداخت می‌کنند.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: رویکرد اصلی استان در اجرای پروژه‌های گلخانه‌ای، توانمندسازی مردم است و هدف از اجرای هزار هکتار گلخانه در سطح استان این است که مردم به درآمد برسند.

تهران - ایرنا - معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون بخش اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی با تجربه 10 دوره خدمت به مجالس گذاشته از آن درجه قوام و ظرفیت برخوردار است که جزو 10 پارلمان اول دنیا در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات به شمار می‌آید.

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی در پی تصمیم کابینه برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی، اعتراف کرد که در مقابل قیام احتمالی فلسطینی‌ها ناتوان است.

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که دمای هوا طی روزهای آتی روند صعودی دارد.

گچساران - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرمت چهار بنای تاریخی پل پاتاوه، قلعه عزیزی، بافت تاریخی دهدشت و پل بریم در این استان آغاز شده است.

در دنیای امروز صنایع خلاق یکی از بخش‌های نوظهور و مهم در عرصه تجارت جهانی به‌شمار می‌رود. قابلیت‌های صنایع خلاق تنها محدود به اقتصاد نبوده، بلکه زمینه های موثر آن در توسعه اجتماعی و اشتغال‌زایی نیز بدان جایگاه و ارزشی مهم بخشیده است. صنایع دستی یکی از مهمترین بخش‌های صنایع خلاق است که توجه به آن و حمایت از پدیدآورندگانش می‌تواند به شکوفایی اقتصادی کشور بیانجامد.

تهران - ایرنا - یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور رییس جمهوری و 268 نفر از منتخبان مجلس دقایقی پیش آغاز به کار کرد.

اهواز - ایرنا - معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: بیش از 50 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بخش دولتی و خصوصی خوزستان منجر به اشتغال پایدار و ورود جوانان به بازار کار شده است.

اهواز - ایرنا - رئیس کل دادگستری خوزستان از رهایی 46 محکوم به قصاص نفس از چوبه دار با میانجی‌گری شوراهای حل اختلاف استان طی سال گذشته خبر داد.