پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - دادستان خوی گفت: 28 دستگاه خودرو صفر که توسط یکی از نمایشگاه‌داران این شهرستان احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

مراغه - ایرنا - رییس دامپزشکی مراغه با اشاره به واکسینه دام‌ها علیه بیماری های مشترک و واگیر گفت: در طول سال گذشته و در بخش مبارزه با بیماری‌ها، 827 هزار و 191 نوبت سر دام واکسینه شدند.

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری 209 دستگاه خودرو صفرکیلومتر به ارزش بیش از 255 میلیارد ریال طی 2 هفته گذشته در قم خبر داد.

مهاباد - ایرنا - مروجان بخش کشاورزی بوکان نحوه تورزنی و تعیین تعداد پوره سن را در مزارع گندم دیم این شهرستان را فرا گرفتند. عکس از: محمد ادیب

شیراز - ایرنا - بر اساس اعلام مدیران خدمات شهری شیراز فعالیت مترو و اتوبوس‌های درون شهری این کلانشهر که به دلیل شیوع کرونا از اسفند 98 متوقف شده بود از شنبه 10 خرداد 99 از سرگرفته خواهد شد، پرسش‌ها و دغدغه‌های پیش رو بر این محور شکل گرفته که آیا بسترهای لازم برای رعایت موازین بهداشتی در این بازگشایی ایجاد شده است؟

مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به اینکه در مورد فعالیت مرکز بیولوژیکی «ر. لوگار» آمریکا در گرجستان مسائل زیادی مطرح شده است خواستار بازرسی کارشناسان روس از بخش‌های مختلف این مرکز بیولوژیکی شد.

اهواز - ایرنا - اوایل اسفند ماه زمانی که همه در حال گذراندن زندگی عادی خود بودند یک میهمان ناخوانده زنگ منزل را به صدا درآورد و به یکباره مسیر زندگی همگان را تغییر داد.

تهران - ایرنا - فرهنگسرای خاوران، ورزشگاه تختی و ورزشگاه انقلاب کرج با تجهیز خود به امکان اجرای طرح «سینما ماشین» فردا پنجشنبه فیلم سینمایی «خروج» را اکران می‌کنند.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان، چهارشنبه هفتم خرداد 1399

تهران - ایرنا - مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری و منتخبان مجلس یازدهم در هفتم خرداد 1399 خورشیدی برگزار شد. با توجه به اینکه مشکل اصلی سال‌های اخیر کشور معیشت و اقتصاد بوده است، بنابراین نخستین کاری که مجلس باید در نظر داشته باشد، رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره بهزیستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حدود 40 دختر معلول ایرانشهری با فراگیری آموزش‌های لازم در رشته‌های سوزن دوزی، گلیم بافی، سکه دوزی، آینه کاری، معرق کاری و گل سازی توانستند بر مشکلات خود فائق آیند و سهم خود را در جهش تولید ادا کنند.

تهران - ایرنا - قیمت نفت که دو روز گذشته را با افزایش قیمت پشت سرگذاشته بود، امروز و تحت تاثیر اختلاف آمریکا و چین بر سر هنگ کنگ و تهدید آمریکا برای تحریم چین عقب نشست.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مختومقلی فراغی، شاعر گلستانی به عنوان ستاره‌ای درخشان در آسمان فرهنگ ایران یاد کرد که همچنان به جویندگان معرفت و انسانیت نور می‌بخشد.

تهران - ایرنا - دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای انتخاب اعضای هیات رییسه مجلس یازدهم فردا پنج شنبه برگزار می شود.

سمنان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سه حفار غیرمجاز هنگام تلاش برای دستیابی به اشیای عتیقه در گرمسار دستگیر شدند.

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از سه هزار نفر در این استان در زمینه کشت محصولات گلخانه‌ای مشغول به کار هستند.