پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: 80 درصد از سطح دریاچه فصلی تالاب کویری میقان اراک در بهار امسال با حجم بارندگی مناسب آبگیری شده است که این مهم در مهار ریزگردهای محلی و اکوسیستم تالاب نقش کلیدی دارد.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: هر چند این خطه از استان‌های خوب در مبارزه با شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود اما، هم‌اکنون تلاش‌ها برای مقابله با آن دوچندان شده است.

قزوین - ایرنا - طرح مقایسه ارقام محصولات زراعی بهاره در استان قزوین با هدف ترویج کشت ارقام کم آب بر در آبیک اجرا شد.

اردبیل - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی راکد با ارائه تسهیلات کم‌بهره در اولویت راه‌اندازی است.

گناباد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا به یکی از مشکلات و دغدغه های مهم کشور ما و سایر کشورهای جهان تبدیل شده است و در کنار مقابله و پیشگیری از این بیماری و رعایت موازین بهداشت فردی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری حمایت از افرادی که به واسطه شیوع این بیماری از نظر اقتصادی آسیب دیدند و یا نیازمندانی که بر دامنه مشکلاتشان افزوده شده از اهمیت زیادی برخوردار است.

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه ماساچوست با استفاده از نانوسیم، حسگری ساخته‌اندکه می‌تواند آمونیاک را با حساسیت بسیار بالا شناسایی کند.

تهران - ایرنا - براساس ادعای سایت فوتبال نیوز فرانسه، بازیکن اسبق بایرن مونیخ ممکن است به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شود.

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره تولیدات گیاهان دارویی گنبدکاووس از آغاز برداشت زیره سبز از سطح 6 هزار هکتار مزارع مناطق شمالی این شهرستان خبر داد و پیش‌بینی کرد: امسال سه هزار و 200 تن زیره از این اراضی تولید شود.

زاهدان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از 15هزار تن پیاز از سطح 300 هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شده است.

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران انتظامی با اقدام مناسب و به موقع، از خودکشی یک بانوی 32 ساله در این شهر جلوگیری کردند.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز گفت: 22 اثر به بخش مسابقه اولین جشنواره نمایش‌های رادیویی کوتاه با عنوان "ماه من" به میزبانی الیگودرز راه پیدا کردند.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز چهارشنبه 7 خرداد 99

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو، با هفت فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.

زاهدان - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پارسال بیش‌از یکهزار و 700 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان از کلاس‌های طرح فلاح بهره‌مند شدند.

تهران - ایرنا - عمر رسمی مجلس دهم روز گذشته 6 خردادماه به پایان رسید و از امروز کار مجلس یازدهم شروع می‌شود. درباره عملکرد مجلس دهم حرف و حدیث‌های فراوانی این روزها مطرح شده است. اصلاح‌طلبان اگر چه نقدهایی را بر مجلس دهم وارد می‌دانند اما معتقدند که برخی ضعف‌های مجلس عمدتا به بیرون مجلس مرتبط است. در مقابل اصولگرایان مدعی‌اند ضعف‌های دهمین دوره مجلس به خود نمایندگان برمی‌گردد که با...

یزد - ایرنا - مدیرکل راه‌آهن یزد گفت: به منظور افزایش امنیت، پایش وضعیت ایستگاه‌ها و سیر و توقف قطارها این اداره کل اقدام به ایجاد شبکه یکپارچه و مستقل دیتا در ایستگاه‌های استان کرد.