پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - شهرستان گرمی مغان که در 110 کیلومتری شمال اردبیل و در بخش کوهستانی منطقه مغان واقع شده، به علت برخورداری از آب و هوای متعدل و مرطوب، به شهرستان دوبهاره معروف است.

شهرری - ایرنا - بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری گفت: تعداد سه هزار و 500 بسته سبد معیشتی و بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند این بخش توزیع شد.

قزوین - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از غرق شدن یک جوان 36 ساله در دریاچه الموت شرقی و تداوم عملیات جست و جو برای یافتن پیکر وی خبر داد.

یزد - ایرنا - باغ شهر مهریز مانند نگینی سبز در استان کویری یزد جلوه‌گری می‌کند اما در سال‌های اخیر تغییر کاربری اراضی مزروعی به خصوص باغات برای ساخت وساز توسط برخی افراد سودجو، نارضایتی شهروندان را باعث شده و رسیدگی به این مسئله و نظارت بیشتر برای حفاظت از باغات مطالبه آنها از مسوولان است.

سبزوار - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: آتش سوزی بخش هایی از پارک جنگلی شهید فرومندی این شهرستان با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون عملیات اجرایی احداث 93 درصد واحدهای طرح مسکن محرومان روستایی این استان آغاز شده است.

اراک - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 173 هزار وعده غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مددجویان این نهاد حمایتی توزیع شد.

زاهدان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از 20 هزار هکتار از اراضی این استان به منظور ایجاد نیروگاه‌های بادی و خورشیدی اختصاص یافته است.

تهران - ایرنا -200 اثر به مرحله نهایی برنامه پویش با کتاب در خانه، ویژه آخرین نوروز قرن، راه یافتند.

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پسر جوان در شهرستان ماهنشان با سلاح شکاری به قتل رسید.

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرحهای عمرانی این بخش گفت: این سازمان 25 طرح انتقال آب مرتبط با طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

بجنورد - ایرنا - یک فعال اقتصادی در خراسان شمالی گفت: بسته شدن مرزها، یکی از اثرات منفی کرونا بر حوزه اقتصاد است و در شرایط حاضر انتظار می‌رود مسوولان از هم‌اکنون، برای صادرات محصولات کشاورزی وارد میدان شده و رایزنی‌های لازم را داشته باشند.

اراک - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک گفت: پنج نفر در استان مرکزی در روزهای اخیر با مصرف الکل دچار مسمومیت شدند و باور نادرست استفاده از الکل در مبتلانشدن به کرونا سبب افزایش مسمومیت‌ها شده است.

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شورا با خرید پنج‌هزار تن قیر توسط شهرداری برای آسفالت کوچه‌ها و معابر این بندر موافقت کرده‌است.

تهران - ایرنا - پیشکسوت داوری و دبیر کمیته امور استان‌ها در فدراسیون فوتبال گفت: داور باید با چهره خوب و شخصیتی متواضع و متعادل قضاوت کند زیرا اگر به ضرر یا نفع تیمی سوت بزند عواقبش به خودش بازمی‌گردد.

یزد - ایرنا - یکی از تسهیل‌گران برتر ملی استان یزد با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید، گفت: برای تحقق این شعار نیاز به شروع آن از خانواده و توجه بیشتر به بنگاه‌های کوچک و زودبازده داریم.