پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران گفت: با موافقت ارتش و تلاش شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی، پادگان 06 به بوستان بزرگ ارتش تبدیل خواهد شد.

تهران - ایرنا - روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا، بر اثر ابتلا به این ویروس، به شهادت رسید.

لندن - ایرنا - نماینده اتحادیه اروپا در آستانه دور چهارم مذاکرات پسابرگزیت (پس از خروج لندن از این اتحادیه) هشدار داد که اگر پیشرفت قابل توجهی در حل مسائل مورد اختلاف حاصل نشود و طرف انگلیسی از مواضع خود عقب‌نشینی نکند، گفت‌وگوها به بن‌بست خواهد رسید.

تهران - ایرنا - «کریستیانو رونالدو» درست در چنین روزی با رئال مادرید وداع کرد و با خاطره تشویق‌های ایستاده هواداران تورینی پس از گلزنی به بوفون در مسیر رسیدن به فینال کی‌اف، به کهکشانی‌ها پشت کرد و به عقد بانوی پیر درآمد.

اصفهان - ایرنا - مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی، مذهبی تخت‌فولاد اصفهان از اجرای طرح بدنه‌سازی اطراف تخت‌فولاد اصفهان به صورت نقطه‌ای و تدریجی خبر داد.

گفت‌وگو با فاطمه علاقه‌بندی مترجم کتاب مهم فضل‌الرحمان

ایرنا - کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور روز سه شنبه در سفر به استان البرز از انبارهای هلال احمر در شهرهای محمدشهر و ساوجبلاغ بازدید کرد. استان البرز معین استان تهران برای آمادگی در برابر زلزله است و انبار شهر محمدشهر به عنوان یکی از مهم ترین انبارهای لجستیک کشور در زمینه امداد و نجات محسوب می شود.

ملخ‌های صحرایی؛ مهمانان ناخوانده‌ای که تقریبا پس از 50 سال، دو سالی است مجددا به استان‌های جنوبی کشور حمله کرده‌اند. این آفت خطرناک تهدیدی جدی برای امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود.

گزارشی درباره اکران آنلاین دو فیلم سینمایی و بررسی ابعاد آن

اصفهان - ایرنا - غرق شدن 2 کودک دو قلو و یک جوان 30 ساله در استخر کشاورزی و یک نوجوان 17 ساله و یک زن جوان در زاینده‌رود در سال جاری یادآور معضل دنباله‌دار استان اصفهان است که مدیریت بحران استانداری از روند افزایشی مغروقین هشدار داد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری سوییس در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امروز با رییس جمهوری ایران در مورد امور دو جانبه، بیماری همه گیر و شرایط فراهم کردن کمک‌های بشر دوستانه گفت وگو کردیم.

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: احتمال ابتلای افراد سیگاری به کرونا بیشتر است و در برابر ویروس کرونا آسیب‌پذیرتر هستند.

تهران - ایرنا - فرهاد مجیدی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به شرایط ناشی از شیوع کرونا در فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، ضمن اعلام شعار سازمان جهانی بهداشت به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات در سال جاری و روز شمار روز جهانی بدون دخانیات، براهمیت اقدامات لازم برای افزایش آگاهی عمومی در خصوص تاثیرات مضر دخانیات تاکید کرد.

اردبیل - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: میزان تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی این استان در تعطیلات عید فطر امسال در مقایسه با پارسال 45 درصد کاهش داشته است.