چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

چین از تایید واکسن کووید -19 برای کودکان سه ساله خبر داد.

حدود 12 هزار مورد ابتلا به "قارچ سیاه" در هند گزارش شده که بیشتر این موارد در بهبودیافتگان بیماری کووید -19 بوده است.

در حادثه چاقوکشی در شرق چین دستکم پنج تن کشته شده و تعدادی دیگر مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها در ایام تبلیغات با توجه به وضعیت کرونایی کشور افزود: راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار ممنوع است.

با کاهش موارد جدید ابتلا به کروناویروس در هند، مقامات این کشور از تسهیل برخی محدودیتهای کرونایی خبر دادند.

سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت دکتر قره‌یاضی - بنیانگذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی - را تسلیت گفت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: برای بسیاری از مردم این سؤال مطرح شده که درمحور اقتصادی مناظره دیشب چرا حتی یک سؤال درمورد مهمترین چالشهای اقتصاد ایران مطرح نشد؟.

مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: تیم‌های ارزیاب به این بخش اعزام شده‌اند و در حال بررسی خسارت‌های احتمالی هستیم.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (16 خرداد) به بیش از 173 میلیون و 725 هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و 736 هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از 34 میلیون و 204 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید...

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی مناطق تهران، به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

شمار مبتلایان به بیماری "کووید -19" ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 173 میلیون و 725 هزار و 873 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 736 هزار و 367 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

زمین لرزه 5.2ریشتری صالح‌اباد در شهرستان مهران رخ داد و در بیشتر مناطق استان از جمله مرکز استان احساس شد.

رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا ضمن تشریح شرایط بیماری کرونا در کشور، تاکید کرد: استعداد بروز پیک‌های بعدی بیماری تا افزایش پوشش واکسیناسیون و عدم گسترش پروتکل‌های بهداشتی همچنان هست، بویژه آنکه هنوز نگرانی درباره واریانت‌های جدید بیماری وجود دارد.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با بیان اینکه دولت آینده کودکان کار در خیابان را جزیره نبیند، اظهار کرد: زمانی که بیش از 80 درصد این کودکان به دلیل فقر کار می‌کنند و یا درصد قابل توجهی از آنها کودکانی هستند که خانواده‌های نابسامان و عضو معتاد دارند، مگر می‌شود بدون اینکه در حوزه‌های مذکور کاری کرد، کودک کار در خیابان را مدیریت کرد؟ تا زمانی که به دنبال اجرای نظام چندلایه تامین اجتماعی...

نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد، دیابت می‌تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را بیش از 6 برابر افزایش دهد.