چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

از روز پنجشنبه تاکنون جنگلهای دو نقطه از شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد دچار حریق شد که با وجود تلاش نیروهای منابع طبیعی، بسیجی و مردمی این آتش ها مهار نشده اند.

طرح «کاشت مشارکتی و نگهداشت گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی» از هفته جاری شهر تهران از سوی اداره کل آموزش های شهروندی و با همکاری سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در سطح محلات و مجتمع های آپارتمانی مناطق 22 گانه اجرا می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 11 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 2 بالگرد آبپاش جهت کمک به مهار آتش سوزی جنگل‌های باشت خبر داد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: همه گیری کووید -19 در سال جاری میلادی (2021) بسیار کشنده تر خواهد بود.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 200 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.

بخشنامه انجام فرایند بازرسی از کارگاه ها توسط کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی توسط مدیرعامل این سازمان به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

فرماندار شهرستان باشت از وقوع آتش سوزی در دو نقطه از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به تلاش ماموران انتظامی شهرستان فسا، مقدار 268 کیلوگرم حشیش در این شهرستان کشف شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ایجاد سامانه های مختلف پایشی و رصد حوادث و سوانح را برای پایتخت ضروری خواند و گفت: مهم ترین این سامانه ها هشدار سریع زلزله است که سال گذشته همراه با بروزرسانی سامانه تخمین خسارت زلزله و سامانه هشدار سیل و برف و یخبندان به بهره برداری رسید.

عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان وارد مرحله اجرای اقدامات تکمیلی شد.

سوئد به عنوان خانه جایزه نوبل (سالانه مراسم اهدای جوایز نوبل در استکهلم سوئد برگزار می‌شود) یکی از بهترین کشورها در زمینه ارائه آموزش عالی و از خلاق‌ترین کشورهای جهان در زمینه نوآوری و کارآفرینی است.

نتایج یک بررسی در آمریکا نشان می دهد مصرف سیگار الکترونیکی با بروز عارضه تنگی نفس در افراد جوان مرتبط است.

رییس بانک هویت ژنتیک سازمان پزشکی قانونی آخرین وضعیت بانک اطلاعات ژنتیک مجرمان را تشریح واعلام کرد که افرادی مانند خبرنگاران، آتش‌نشانان و... هم در اولویت بعدی هستند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش به تشریح فعالیت‌های انجام‌شده در راستای اجرای بسته تحولی «طرح آشتی با آموزش» (آبا) در تطبیق با مفاد سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پرداخت.

توزیع ناعادلانه و سرعت کند واکسن کرونا در بسیاری از کشورها بعضی از شهروندان جهانی را بر آن داشته به کشورهای دیگری که به توریست‌ها خدمات واکسن می‌دهند، سفر کنند.