چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره مباحثی مانند وضعیت کرونا در کشور، وضعیت رعایت پروتکل‌ها و جرایم، دستورالعمل‌های انتخاباتی در شرایط کرونایی، نحوه برگزاری آزمون‌های مدارس، وضعیت ویروس‌های جهش‌یافته، روند واکسیناسیون علیه کرونا در کشور و... توضیحاتی را ارائه داد.

فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری یک قاتل فراری و 9 نفر از عاملان نزاع در این شهرستان خبر داد.

سرطان روده هر ساله در بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان تشخیص داده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در بخش اداری بیمارستان بقیه الله خبر داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: برای تکمیل کلیه خطوط متروی تهران چیزی حدود 200 هزار میلیارد تومان هزینه لازم است و ما اگر با روند فعلی جلو برویم تا 20 سال آینده هم خطوط متروی تهران تکمیل نمی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه به هیچ شکلی نمی‌توان اقتصاد حوزه حمل و نقلی را درست کرد، گفت: تهران 1500 دستگاه واگن کم دارد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با بیان اینکه اجرای فاز سوم خط 6 مترو در اولویت عملیات اجرایی قرار دارد، گفت: امید است که طی دوماه آینده ایستگاه‌های شهرک آزمایش و باقرخان به شهروندان تحویل داده شود.

شهردار تهران گفت: علی رغم محدودیت در اختصاص منابع مالی تلاش کرده است حداکثر تخصیص اعتبار را به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص دهد.

رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با آخرین روز ثبت نام ریاست جمهوری 1400 ضمن تشکر از مردم تاکید کرد که حکم رهبری (برای انتصاب در ریاست بنیاد مستضعفان) را مدال افتخار می‌دانم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون شاهد وزش باد شدید در منطقه محل آتش‌سوزی هستیم که مهار آتش را با کندی مواجه کرده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه «ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام آموزشی نظام آموزشی (3-3-5)» را جهت اجرا به معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آخرین وضعیت آماری همه‌گیری کروناویروس در استان فارس را تشریح و خاطرنشان کرد که تعداد بهبودیافتگان 96 درصد از کل جمعیت مبتلایان به کرونا در فارس را شامل می‌شود.

مقامات بهداشتی آلمان می گویند حدود 13هزار نفر از مردم این کشور که هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده بودند پس از آزمایش، کرونامثبت اعلام شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان اهواز با 24 میلیارد ریال اختلاس خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از کاهش 22 درصدی ترددها در تعطیلات عیدفطر امسال در مقایسه با سال 99 خبر داد.