چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: اگر میزان ریزش مو در افراد بیش از 100 تار در روز باشد، می‌توان گفت فرد دچار ریزش مو است، سه علت شایع برای ریزش مو در افراد وجود دارد که راه درمان هر کدام از علت‌ها نیز متفاوت است.

وقوع چندین مورد طوفان در مناطقی از چین دستکم 10 کشته و صدها مصدوم برجا گذاشت.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا بر ضرورت ایجاد مانع برای سارقان خودرو تاکید کرد و از هموطنان خواست توجه بیشتری به رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان ترک خودرو بکنند.

سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان به همت مرکز آموزش های آزاد و مهارتی و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال علیه بیماری کووید 19، در شهرستان عسلویه تاکنون با استقبال خیلی کم روبرو شده است.

طرح تنفس جنگل‌های شمال کشور از سال 96 در حال اجراست و هیچ بهره‌برداری اجازه قطع درختان جنگلی را ندارد اما با توجه به افزایش میزان قاچاق چوب در کشور برخی اجرای این طرح را عامل افزایش قاچاق می‌دانند. دبیر مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور می‌گوید: به‌نظر می‌رسد برخی با بزرگ‌نمایی این مساله تلاش می‌کنند اجرای این طرح و خروج پیمانکاران از جنگل‌های شمال را علت افزایش قاچاق معرفی کنند اما...

مدیرکل مراکز مراقبتی سازمان بهزیستی کشور درخصوص واکسیناسیون مراکز بهزیستی بیان کرد: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم به طور میانگین روزانه رشد 2.4 درصدی را شاهد بودیم که نشان می‌دهد فرآیند واکسیناسیون سرعت بیشتری پیدا کرده، زیرا نسبت به هفته‌های قبل که روزانه رشد یک درصدی را داشتیم، هفته گذشته این رشد به 2.4 درصد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (25 و 26 اردیبهشت) خبر داد و گفت: رگبار باران در 12 استان کشور ادامه دارد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (15 اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول است اما افزایش غلظت آلاینده «ازن» و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت طی روز دور از انتظار نخواهد بود.

همزمان با عید سعید فطر 5000 سته معیشتی در750 مدرسه تهران به خانواده‌های کم‌برخوردار دانش‌آموزان اهداء شد.

شمار مبتلایان به بیماری "کووید -19" ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 162 میلیون و 542 هزار و 634 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 371 هزار و 526 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره امتحانات و حذفیات کتب درسی توضیح داد و گفت: 30 درصد از محتوای کتب درسی حذف شده که برای دو پایه نهم و دوازدهم که امتحان هماهنگ و نهایی دارند از این حذفیات سوال طرح نمی شود و قطعی است.

وزارت کشور در قالب فیلم‌هایی کوتاه با هدف آشنایی با قانون شوراها به تشریح این قانون پرداخته است.

تخمین زده می‌شود تا سال 2030، یک میلیون کانادایی به زوال عقل مبتلا شوند و علی‌رغم دهه‌ها تحقیق، هنوز برای بیماری آلزایمر درمانی وجود ندارد.

خبر استخدام نیروی امدادگر هلال احمر و دیپلم در اورژانس تهران صحت ندارد.

دبیر شورای سلامت جزیره کیش با اشاره به اینکه واکسیناسیون در کیش با نظارت وزارت بهداشت و درچارچوب سند ملی انجام می شود، گفت: واکسن های وارداتی کرونا به این منطقه برای تسریع روند واکسیناسیون ملی بوده و غیرقابل فروش است.