چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: واکسیناسیون امری ملی است و باید این طرح به صورت ملی پیگیری شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به کارکرد ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی از آموزش و پرورش آغاز می شود و نقطه استعدادیابی برای ورزش قهرمانی و نقطه آغاز برای ورزش همگانی و آموزش تخصصی در همه حوزه های ورزش است.

اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص طرح تهران 1400 بر ضرورت بازنگری آن تاکید کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 303 بیمار کرونا در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کسانیکه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اکیدا توصیه کرد که در صورت مواجهه با عوارض جدی پس از تزریق واکسن، حتما مراتب را طی تماس با شماره تلفن 1819، به سیستم سلامت اطلاع دهند.

پیروز حناچی، شهردار تهران در پیامی توییتری درگذشت اکبر ترکان راتسلیت گفت.

قرارداد 200 میلیارد تومانی شرکت بهره برداری مترو با شرکت سرمایه گذاری شهر امضاء شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعداد اماکن ورزشی کشور گفت: کل اماکن ورزشی متعلق به همه دستگاه‌های اجرایی از نزدیک به 40 هزار مورد در ابتدای دولت یازدهم به بیش از 61 هزار مورد رسیده و بیش از 50 درصد به تعداد اماکن ورزشی افزوده شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 87 درصد مرگ های ناشی از کرونا در افراد بالای 60 سال یا دارای بیماری زمینه ای بوده و به همین دلیل واکسیناسیون را از این گروه سنی شروع کردیم، گفت: دو مرحله از واکسیناسیون را دنبال می کنیم، مرحله اول کاهش مرگ و میرها و مرحله دوم قطع زنجیره بیماری است. در مرحله اول، 13 و نیم تا 14 میلیون جمعیت هدف ما آنهایی هستند که سن بالای 60 سال یا بیماری زمینه ای دارند.

اعضای شورای شهر تهران طرح ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری در تهران را در صحن علنی شورا به تصویب رساندند.

«زنان سرزمین آفتاب» با هدف معرفی بانوان کارآفرین در سراسر کشور روانه آنتن می‌شود.

دو عضو شورای شهر تهران، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شدند.

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری واکسیناسیون تاکسیران‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی توسط مدیریت شهری تاکید کرد.

«اکونومیست»، نشریه انگلیسی در گزارشی عنوان کرده است که به 10 میلیون دلیل، جهان باید در برابر کرونا واکسینه شود. همه‌گیری ویروس کرونا هشدار می‌دهد که تا مردم کشورهای فقیرتر، واکسینه نشده‌اند، خطر همچنان در پیش است.

هرساله با آغاز وزش اولین بادهای گرم تابستانی آتش‌سوزی در جنگل‌های کشور به‌ویژه در مناطق زاگرس آغاز می‌شود. بیش از سه روز است که برخی عرصه‌های طبیعی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد دچار حریق شده‌اند و بار دیگر نقش کشاورزان در وقوع و گسترش آتش‌سوزی‌ها مطرح شده است چون برخی از آنان به‌غلط معتقدند که با آتش‌زدن باقی‌مانده کاه و کلش محصول خود به محیط زیست کمک می‌کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران از تایید صلاحیت 5 عضو دیگر شورای شهر پنجم برای شرکت در انتخابات شورای ششم خبر داد.