چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز از ورود 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری خبرداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ مردی میانسال در حین سرویس کولر خبر داد.

در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بیماری کرونا، تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 75 سال در محل سابق نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در جوار پل شهرستان آغاز شده است. پیش از این، تزریق واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال، کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه‌های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی این استان انجام شده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 297 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و با این احتساب مجموع جانباختگان از 76 هزار نفر فراتر رفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت عید سعید فطر پیام تبریکی به وزرای بهداشت کشور های اسلامی صادر کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری از اجرای طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرستان ری خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از مجروحیت سه نفر براثر تیراندازی در مراسم یزله‌خوانی روز عید فطر در سوسنگرد خبر داد.

اخبار صبح شنبه 18 اردیبهشت ماه شبیه خبرهای دیگر نبود. باز هم زاگرس و گیس بلندش در آتش بی مبالاتی می سوخت. صحبت از آتش‌سوزی «کوه گیسکان» در کوهستان شرقی برازجان است، همانجا که رویشگاه بادام کوهی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری نماز عید سعید فطر در امنیت و بدون هیچ مشکل خاصی خبر داد.

آلودگی، کشاورزی و رشد جمعیت از مهم‌ترین عوامل ایجاد بحران آب هستند و محققان برای کاهش اثرات آن، راهکارهایی ارائه کرده‌اند.

استاندار تهران در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عیدسعید فطر بر اتحاد و برادری همه مسلمانان جهان تأکید کرد.

نتایج تحقیق جدید نشان داد، نوشیدنی مورد نظر شما هرچه بود فقط اطمینان حاصل کنید که رنگ آن صورتی باشد. محققان لندن فاش کردند که به‌نظر می‌رسد، مصرف نوشیدنی‌های صورتی به افراد کمک می‌کند تا سریع‌تر و بیشتر بدوند.

نماز باشکوه عید سعید فطر امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت با حضور معنوی مردم مؤمن در حرم مطهر شاه عبدالعظیم و میدان بهرود سعادت آباد تهران اقامه شد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوا در صبح امروز (پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: روز دوشنبه (27 اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود و از امروز (پنجشنبه) تا دوشنبه روند افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور حاکم می‌شود.

شاید هیچ رویدادی در چند دهه اخیر به‌اندازه کرونا بر نظام آموزشی تأثیرعملی عمیق نگذاشته باشد.