چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سرکلانتر هفتم پلیش پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زن سارق با پوشش پرستار سالمندان در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک گروگانگیر در محله 13 آبان خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری فردی که با جعل هویت یک چهره هنری از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشی های غرب استان تهران و باقر شهر توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد.

از سوی وزیر آموزش‌وپرورش؛ قانون «الحاق یک تبصره به بند 2 ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش‌وپرورش» ابلاغ شد.

از سوی وزیر آموزش‌وپرورش «دستورالعمل واگذاری تجهیزات هوشمند به دانش آموزان مناطق محروم در طرح هدایت» ابلاغ شد.

شاید تا پیش از این کسی باور نمی‌کرد که یک حیوان کوچک و دوست‌داشتنی مثل جوجه‌تیغی در جایی از جهان بلای جان مردم بشود، اما این اتفاق اکنون در نیوزیلند افتاده است.

در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بیماری کرونا، تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 75 سال در محل سابق نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در جوار پل شهرستان آغاز شده است. پیش از این، تزریق واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال، کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی این استان انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس از دستگیری مردی خبر داد که یک نفر را به قتل رسانده و 2 نفر را مجروح کرده بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر ستوان‌سوم شهید صادق کریمی ندیمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان فارس و اقشار مختلف مردم و اعضای خانواده این شهید والامقام در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد. شهید صادق کریمی ندیمی از کادر یگان تکاوری شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان بود که سه روز پیش در این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

تصویب 720 میلیارد ریال برای اجرای پروژه در تالاب زریبار، تلف شدن ماهیان کپور سد سیازاخ دیواندره و نجات عقاب طلایی از عناوین خبرهای زیست محیطی کردستان است.

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور خبر داد و نسبت به پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و امتناع از فعالیت‌های کوهنوردی به‌ویژه در ساعات بعداز ظهردر برخی استان‌ها توصیه کرد.

فکرش را بکنید برای مردم قابل قبول نباشد که شما درس بخوانید، ازدواج کنید و شغل داشته باشید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل داروی غیرمجاز قاچاق به ارزش 120 میلیارد ریال خبر داد.

پیکر پاک و مطهر ستوانسوم شهید "صادق کریمی" با حضور مسئولان و جمعی از اقشار مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در شیراز تشییع شد.