چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارات برخی افراد از جمله برخی نمایندگان مجلس مبنی بر گم شدن 200هزار یا چندصدهزار دز واکسن وارداتی کرونا پاسخ داد.

رویداد نوآورانه کتاب و کودک که با هدف ایجاد آشتی میان کودکان و کتابخوانی برگزار می شود، به پله آخر رسید.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از برگزاری غیرحضوری امتحانات پایانی دانش آموزان استثنایی پایه نهم خبر داد.

امروز بیست و ششمین عملیات انتقال قلب پیوندی از سوی سازمان اورژانس کشور انجام شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بیان آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تا امروز بیست و دوم اردیبهشت، آمار بستری بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم کووید19 را اعلام کرد.

پیام تسلیت شهردار تهران به سفیر جمهوری اسلامی افغانستان توسط شهردار منطقه 2 ابلاغ شد.

رئیس کمیته علمی بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از انتشار نسخه جدید شیوه نامه تشخیص و درمان بیماری کووید 19 در سطح خدمات بستری و سرپایی در اردیبهشت 1400، بر اساس آخرین یافته های علمی دنیا خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به منظور توسعه و تقویت همکاری های پلیسی روسیه و ایران در جهت مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در سطح منطقه و بین‌الملل با افسر رابط مبارزه با مواد مخدر روسیه دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفته و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان مخلص خداوند در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که در ایام پیش رو، پایبندی به پروتکل‌ها بسیار ضروریست.

مدیریت ارتباطات و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر از سرویس دهی متروی تهران و حومه همانند روزهای تعطیل خبر داد.

سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حفاظت و صیانت از جنگل‌های هیرکانی با سازمان بسیج مستضعفین توافق‌نامه همکاری امضا کرد.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 366 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

داستان جوجه فلامینگوهای تازه متولد شده تالاب بختگان، این روزها جزو اخبار داغ زیست محیطی قرار گرفته و به دغدغه‌ای مهم برای دوستداران طبیعت بدل شده است؛ در این بین جمعی از اعضای گروه‌های مردمی دوستدار محیط زیست، تلاشی جمعی را برای تامین آب مورد نیاز و نجات حداکثری جوجه فلامینگوها، آغاز کرده‌اند.

شمار قربانیان کووید -19 در هند از مرز یک چهارم میلیون نفر فراتر رفته اما هنوز نشانه ای مبنی بر اینکه بیماری به نقطه پیک خود رسیده باشد، وجود ندارد.

دانش آموزان دبستان پسرانه سما بندرعباس، پادری هوشمند خشک کننده و ضدعفونی کننده را به ثبت ملی رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از واژگون شدن یک تانکر حمل سوخت در جاده لشگرک خبر داد.