سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

از ابتلا و عوارض ناشی از ویروس کرونا که بگذریم، ایجاد آسیب‌های روانی و زیرورو شدن روال طبیعی زندگی انسان‌ها از جمله مشکلاتی است که کرونا برای انسان عصر حاضر به ارمغان آورده است.

در شرایطی که واکسیناسیون کاروان المپیک ایران جهت اعزام به توکیو با انتقاداتی مواجه شده، اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت درباره چرایی تخصیص سهمیه واکسن به گروه 437 نفره المپیکی، ابهامات و انتقاداتی را به وجود آورده است.

«زرده تخم‌مرغ را با خرما و برنج، خوب، هم می‌زنی و با دستمال، محکم می‌بندی روی مچ دستت. سه روز بعد، باز می‌کنی و تا یک هفته، با روغن زیتون، خوب می‌مالی. همین نسخه برایت کفایت می کند.»

استاندار تهران با اشاره به اینکه در زمینه افزایش حقوق معلمان انجام شده اما کافی نبوده از استمرار تلاش دولت جهت افزایش حقوق و حمایت مادی خود از این قشر تاثیرگذار کشور خبر داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن ارائه توضیحاتی درباره روند بیماری در کشور از تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا از مرداد ماه سال جاری خبر داد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از انتشار نام دریافت کنندگان واکسن کرونا در سامانه شفافیت خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از تاخیر دو ساعته شروع به کار ادارات و دستگاه های دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری ضارب اصلی محیط‌بان گتوندی خبر داد.

پارک محیط بان (حیات وحش) کرج روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان و دوستداران حیات وحش افتتاح شد. این اکو پارک مجهز به دو سکوی بازدید، سالن قرنطینه مجهز به کلینیک دامپزشکی، سیلوی ذخیره علوفه و همه الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش است. مساحت مجموعه 17.5 هکتار است و ارزش ریالی این طرح 200 میلیارد ریال بوده است.

اول ماه می سال 1886 در آن سر دنیا اتفاقی رقم خورد که سال‌های سال است در دنیا هنوز یاد آن را گرامی می‌دارند، این روز برای اولین بار کارگران دست به اعتصاب سراسری زدند تا از حق خود در مقابل نابرابری دفاع کنند و این اعتصاب باعث شد اول می به نام روز کارگر در همه دنیا اجرا شود این روز در ایران نیز مصادف با یازدهم اردیبهشت هرساله گرامی داشته می‌شود. به همین مناسبت در این گزارش به فعالیت ارزشمند...

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان بزرگ هستند؛ زیرا ماموریت بزرگی بر دوش حمل می کنند و به میزانی که آنها قدر ببینند و بر صدر بنشینند، جامعه قد می کشد و هیچ جامعه ای بیش از قد معلمان خود قد نمی کشد.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از توزیع 13 هزار بسته معیشتی و 7 هزار پرس غذای گرم به همت خیران و قرارگاه عمار این حوزه بین آسیب‌دیدگان از کرونا خبر داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در سال 99، بیش از 800 نفر از پرسنل این شرکت بازنشسته شدند که این تعداد بازنشسته در یک سال، در تاریخ شرکت واحد کم‌سابقه است، گفت: خوشبختانه، فرآیند پرداخت حق بیمه 4 درصدی این عزیزان به سازمان تأمین اجتماعی، با همراهی آن سازمان، تدابیر شهردار تهران و مساعدت معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، زودتر از...

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد که در آستانه شب‌های قدر و با توسل به مولای متقیان، یک زندانی محکوم به قصاص پس از تحمل شانزده سال حبس از زندان آزاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان از توزیع 401 هزار و 750 پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان خبر داد.

رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس با تبریک یازدهم اردیبهشت روز کارگر بر ضرورت به روز رسانی قوانین برای رشد و ارتقای معیشت کارگران تاکید کرد.