سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت با اعطای مجوز اضطراری برای استفاده از واکسن شرکت داروسازی «مدرنا» علیه بیماری همه گیر «کووید 19» موافقت کرد.

جانشین فرمانده ناجا از تدوین طرح جامع مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهارکرد: تدوین چنین طرح کلانی می‌تواند باعث شود که راهبردهایمان را عملیاتی کنیم.

براساس اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 394 بیمار کووید19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

بنا بر گفته مدیرکل محیط زیست استان فارس، جوجه فلامینگوهای تالاب بختگان در خطر مرگ قرار دارند.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: برخی مناطق تاکنون هیچ واکسنی دریافت نکرده اند برای مثال در مناطق جنوبی، منطقه 16.17، 18.19، 20،21 و 22 هیچ واکسنی دریافت نشده است.

رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه با اظهار نظرهای غیر کارشناسی منابع پایدار سال 1395 را 20 درصد و سال 1399 را 30 درصد اعلام کرده‌اند، گفت: در حالی که صرفا تفاوت تملک دارائی مالی دو سال مذکور به میزان 10 هزار میلیارد تومان است و معلوم نیست تغییر رویکرد مدیریت شهری پنجم در اجرای طرح تفضیلی در مقایسه با روال شهر فروشی و باغ کشی دوره قبل در...

«کسی متوجه نشد در این مدت معلم‌ها چه روزهای سخت و پر استرسی را پشت سر گذاشتند. برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و مجازی مشکلات جسمی و روحی بسیاری برای آنان به وجود آورد.»

زلزله ای به بزرگی 6 ریشتر شیلی را لرزاند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: اعتماد عمومی با اعلام داوطلبانه تخلفات جلب می شود.

نتایج یک بررسی در آمریکا نشان میدهد: اکسیژناسیون خون به بیماران مبتلا به نوع شدید کووید -19 کمک میکند.

معلمان نقش اساسی در شکل‌گیری زندگی جوانان دارند. به نوآموزان انگیزه می‌دهند، آنان را تشویق و راهنمایی می‌کنند تا تاثیر مثبتی در دنیای اطراف خود بگذارند. حرفه معلمی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است، معلمان الگو، مربی، مراقب و مشاور هستند و تاثیر عمیقی در زندگی دانش‌آموزان دارند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بخشنامه ای به معاونین وزیر، روسا و مدیران سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و موسسات وابسته، مدیران کل مستقل حوزه ستادی و استان‌ها بر هرگونه دخالت له یا علیه نامزد خاص در انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری و شوراها) تاکید کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت هند طی 24 ساعت گذشته دستکم 3689 بیمار مبتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند که از زمان آغاز همه گیری بالاترین رقم در یک روز بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصمیم آموزش و پرورش برای برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم اظهار کرد: هر اقدامی حتما با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا خواهد بود. اگر شرایط و فضای سلامت جامعه خوب باشد امتحانات را برگزار می کنیم، اما اگر زمانی کرونا شدت یابد ممکن است در زمان برگزاری امتحانات تجدید نظر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مهمترین دستاورد دوره کرونا در آموزش این بود که این امکان را فراهم کرد که محرومیت آموزشی در جامعه تشدید نشود گفت: بدترین شکل بی عدالتی در دسترسی به فرصت های آموزشی است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حال پشت سر گذاشتن پیک چهارم کرونا در کشور هستیم، گفت: علی‌رغم همه فشارهایی که ویروس موتاسیون یافته آورد در مرحله سرازیری این قله‌های رو به صعود هستیم.