سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ردیابی لکه‌های نفتی گفت: مطالعه مربوط به این پروژه به اتمام رسیده و کافی است نمونه نفت را به آزمایشگاه‌های معتمدی که انتخاب می‌شوند، منتقل کنیم تا از این طریق تشخیص دهند که آلودگی نفتی از کدام میدان یا سکوی نفتی خارج شده است. بدین صورت پیگیری‌های بعدی انجام می‌شود و برای افراد آلوده‌کننده دریا، چه در داخل کشور و چه خارج، مسئولیت...

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به یکی از حامیان اصلی گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی تبدیل شده است.

فاز اول و دوم واکسن نوترکیب کرونا که توسط انستیتو فینلا کوبا با مشارکت انستیتو پاستور ایران ساخته شده با موفقیت مسیر خود را طی کرده و وارد فاز سوم بالینی شده‌است و شهر همدان در این مطالعه قرار گرفته و افراد می‌توانند به صورت داوطلبانه در این کارآزمایی بالینی شرکت کنند. تمامی افرادی که در این مطالعه شرکت کنند، توسط پزشک پایش می‌شوند و تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. این طرح کشوری بوده و...

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 332 بیمار کووید -19 در کشور به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

شهردار تهران با اعلام خسارت ماهانه 100 میلیارد تومانی شهرداری تهران از کرونا درمورد تزریق واکسن به پرسنل شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

شهروندان استرالیا که قصد دارند از هند به کشورشان بازگردند به پرداخت جریمه محکوم شده یا روانه زندان می شوند.

با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، مرحله هشتم کمک‌های مؤمنانه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) با توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز در محل آرامگاه سعدی آغاز شد. هر بسته معیشتی هرکدام به ارزش 600 هزار تومان است که بین نیازمندان شناسایی شده شرق شیراز توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت در محلات توزیع خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کمیته‌ای مشترک و به پیشنهاد پلیس بین‌الملل خبر داد و گفت: این کمیته برای کاهش میزان قاچاق حیات وحش در ایران تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس فتا ناجا از انهدام سه باند فعال در زمینه سایت های قمار و شرط بندی از ابتدای سال 1400 خبر داد و گفت: در این خصوص 34 نفر از اعضای سه باند قمار اینترنتی در سطح کشور دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، این روز را به تمامی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تبریک گفت.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران، درباره برخی کمبودها در زمینه داروهایی نظیر رمدسیویر در خیز چهارم و افزایش مراجعات ناشی از کرونا توضیح داد.

تاریخ شفاهی مدیریت مناطق بیابانی کشور برای نخستین بار بر اساس گفت و گو با محققان، صاحبنظران، پیشکسوتان و مدیران و افراد شاخص سال‌های گذشته و حال حاضر حوزه مدیریت مناطق بیابانی در استان‌ها و ستاد سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حال انجام است.

در آستانه فرارسیدن دوازده اردیبهشت‌ماه، وزیر آموزش‌وپرورش با صدور پیامی، هفته معلم را به فرهنگیان تبریک گفت.

سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز جهانی کارگر بیانیه ای صادر و در آن آورده است: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی برای تبیین و تجلیل از نقش و سهم نیروهای مولد و مجاهدت‌های این قشر در مسیر توسعه و تعالی جامعه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: باید از امروز آمادگی لازم جهت مواجهه با پیک پنجم را ایجاد کنیم.

ظرف هفته های باقی مانده از اردیبهشت ماه امسال، دو ایستگاه دیگر در خطوط 3 و 6 شبکه مترو تهران (ایستگاه اقدسیه در خط 3 و ایستگاه مرزداران در خط 6) به افتتاح خواهند رسید.