دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت با اشاره به کاهش روند بستری و مرگ ناشی از کرونا در کشور با اجرای محدودیت ها، گفت: از مردم خواهش می‌کنم که این نشانه‌ها را به حساب عادی‌انگاری نپندارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به روند بیماری کرونا در کشور، گفت: علی‌رغم کاهش تعداد شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز، نمودار وضعیت بستری بیماران کرونا در برخی استان‌ها مانند استان مازندران، گیلان و گلستان در حال صعود است.

با ادامه طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها، سفر جاده‌ای با خودرو شخصی مثل دو هفته گذشته، ممنوع است.

رئیس کمیته امداد از توافق با استانداری‌های سراسر کشور برای انجام لوله‌کشی گاز منازل 49 هزار خانواده تحت حمایت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری برای 34 هزار خانواده مددجو، حمام احداث خواهد شد.

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، داوطلبان سلامت را حلقه ارتباط بین نظام سلامت و سطوح محیطی جامعه دانست که نقش مهمی در پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 ایفا می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد دختری نوجوان از باغچه حیاط خانه قاتل خبر داد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی داوطلب، بسیاری از توفیقات حاصل شده در حوزه مبارزه با کرونا را مرهون تلاش نیروهای داوطلب عنوان کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور از ساماندهی اتاقهای هنر در مراکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی خبر داد.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حسین وطن پور را به عنوان رییس دفتر توسعه فنآوری سلامت ابقاء کرد.

محدودیت تردد در سراسر ترکیه در راستای مبارزه با ویروس کرونا برای تعطیلات پایانی این هفته تمدید شد

استاندار تهران با اشاره به تاثیر مثبت محدودیت های دو هفته گذشته در مدیریت بیماری کرونا از تمدید محدودیت های تردد درون و برون شهری در استان تهران خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از امضای موافقت‌نامه‌ای با سازمان ملی استاندارد در جهت دستورالعمل نهایی اجرایی و عملیاتی مشاغل خانگی در هفته آتی خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون 342 فوت ناشی از کرونا و بیش از 20 هزار مبتلا در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر رعایت اجرای قانون در راستای مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولین و سالمندان در مدیریت شهری تاکید کرد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام 146 مورد عملیات و نجات طی 72 ساعت گذشته خبر داد.