دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در مورد تدابیر وزارت بهداشت به منظور تامین واکسن کرونا توضیح داد.

شهردار منطقه 11 از برنامه ریزی مرمت تنها بازارچه چوبی تهران موسوم به" چهارسوق چوبی" به جا مانده از دوران قاجار خبر داد و گفت: اجرای این پروژه مرمتی تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد.

یک زن سالمند اهل کرواسی که 99 سال دارد پس از سه هفته ابتلا به بیماری کووید -19 بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

رئیس بنیاد مستضعفان از خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و 1000 دستگاه اکسیژن ساز خانگی توسط این بنیاد برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی درگیر کرونا خبر داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از اعمال منع تردد شبانه (از ساعت 9 شب تا 4 صبح) برای شهرهای در وضعیت نارنجی کرونا علاوه بر شهرهای قرمز خبر داد.

روسیه برنامه واکسیناسیون در برابر کووید -19 را در مسکو آغاز کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت 73 درصدی عملیات احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، ابراز امیدواری کرد ورودی غربی این زیرگذر به زودی برای تردد شهروندان گشایش یابد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه با تاکید برمشارکت عمومی برای حفاظت ازعرصه‌های منابع طبیعی گفت: حریق عرصه‌های طبیعی فیروزکوه طی سال جاری کاهش 85درصدی داشته است.

نخست وزیر اسپانیا از واکسیناسیون یک سوم جمعیت این کشور در برابر کروناویروس تا هفت ماه آینده خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در ساختمان تجاری در محدوده کوچه برلن خبر داد.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ضمن تشریح وضعیت تهران پس محدودیت‌های قرمز کرونایی، گفت: تهران اکنون به وضعیت نارنجی رسیده است و آنچه که ماحصل این وضعیت است، رعایت پروتکل‌ها توسط مردم است چون این موضوع پاشنه آشیل این طرح و مدیریت بیماری است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها از سوی وزیر کشور به استانداران سراسر کشور خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری قرمز از تشدید و تقویت فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور خبر داده و توصیه کرده است که تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات اتخاذ شود.

در پی نشت گاز سمی در معدنی در چین دستکم 18 کارگر جان خود را از دست دادند.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی به مناسبت روز جهانی خاک تاکید کرد: حفاظت از خاک ضامن امنیت غذایی کشور، سلامت محیط زیست، حفظ تنوع زیستی، تعادل اقلیم و پایداری توسعه و لازم است با برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و اجرای برنامه‌های حفاظت از خاک و افزایش آگاهی‌های عمومی بهره‌برداران از منابع خاک اقدام کنیم و آن را برای نسل های حاضر و آتی حفاظت کنیم.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که تولید واکسن کروناویروس به مفهوم ریشه کن شدن بیماری کووید -19 نیست.