دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیر نظارت بر آزمایشگاه‌های تشخیص طبی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ممنوعیت استفاده از تست سریع covid-19 در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی خبر داد.

وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت مدیریت بیماری کرونا با وجود شرایط سخت تحریمها، در عین حال گفت: واکسن آنفلوآنزا را یک ماه و نیم قبل از فرانسه به فرودگاه اسپانیا آوردیم که برای گروه‌های آسیب‌پذیر وارد کنیم، اما آمریکایی‌ها اجازه ندادند.

سازمان هواشناسی از بارش باران در مناطق سردسیر نیمه شمالی کشور، بارش برف در دامنه‌های زاگرس و وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز هنر به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاهش آلام و رنجها در جامعه بشری شناخته شده است، گفت: در جامعه معلولان و افراد دارای معلولیت، هنر به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای درمان نیز شناخته شده است، امیدواریم سازمان بهزیستی بتواند از این ابزار بسیار ارزشمند و تا حدودی مقدس که افکار، اندیشه و ابتکار و خلاقیتهای معلولان را به نمایش می‌گذارد...

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که کلاهبرداری کرده بود پس از 9 سال خبر داد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، از پرداخت 80 درصد علی الحساب مطالبات پزشکان خانواده روستایی برای 8 ماه اول سال جاری خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از بازداشت جوان حیوان آزار خبر داد و گفت: متهم جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطین قرار گرفت.

بخشنامه آغاز فرآیند تعیین شهریه سال تحصیلی آینده به استان ها ابلاغ شد.

شرکت فایزر اعلام کرد در سال جاری میلادی (2020) فقط نیمی از دوزهای پیش‌بینی‌شده واکسن کرونا را می‌تواند عرضه کند و دلیل این امر مشکلات در زنجیره پخش و تعویق تاریخ ارائه نتایج آزمایش‌های بالینی اعلام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از الکترونیکی شدن رسیدهای سنتی صدقات در جهت بهره گیری از تحقق روش های نوین و امداد الکترونیک خبر داد.

در پی بارندگی‌های اخیر بیش از 80 درصد معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدند و طبق برآورد اولیه 400 تا 500 منزل دچار آبگرفتگی شده‌اند. گروه‌های جهادی در پی آبگرفتگی‌های اخیر در برخی از مناطق شهر اهواز اقدام به امدادرسانی به مردم کرده‌اند. عکس: منا صیافی‌زاده

مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور از برقراری ارتباط بین مراکز عملیات اضطراری دو کلانشهر تهران و کرج از طریق هات لاین و سایر بسترهای ارتباطی در زمان بحران به صورت پایلوت خبر داد.

مردی که با همدستی دو نفر دیگر در اقدامی خشن یک مهندس جوان را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد اما دو متهم دیگر همچنان منتظر مجازات هستند.

فعلا دو طرف خیابان منتهی به قبرستان‌های ارامنه در دروازه دولاب تهران را بسته‌اند، اما گفته‌اند قرار است میدانی بزنند، دو طرف را سردری نصب کرده، ورودی بگذارند و حتی اقامتگاهی برای از راه دور آمدگان بگذارند، احتمالا در قبرستان.

‌معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس استان بیش از 56 هزار نفر گزارش شده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق اموال دولتی و کشف 60 فقره سرقت خبر داد.