دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مبتلایان به ایدر گرفتاری های خاص خودشان را دارند که هیچ کس از آن خبر ندارد و شاید دوست هم ندارند که خبر داشته باشند.

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان نسبت به سهم تخصیص داده شده به قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال 1400 انتقاد کرد.

رکوردشکنی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید -19 در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و بیمارستان‌های این کشور تحت فشار بالایی قرار دارند.

رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران در تذکری با انتقاد از قفل شدن احیاء و نوسازی بافت فرسوده در منطقه 12، خواستار تهیه طرح تفصیلی ویژه برای این منطقه شد.

دو پلیکان زیبایی که در راه مهاجرت خود از مناطق سردسیر سیبری از دسته خود جدا شدند و در باغ گلشن طبس در دهه 50 ماندگار شدند بارها برای مردم ایران خاطره ساز شدند و چه بسیار گردشگرانی که به عشق دیدن این دو پلیکان خراسان جنوبی در این باغ صف می کشیدند اما حالا پس از 40 سال، پیرترین پلیکان تنهای خراسان جنوبی که یارش را 2 سال پیش از دست داده بود و دیگر طاقت تنها ماندن را نداشت به خواب ابدی...

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در کره جنوبی اعلام کرد: شمار موارد فعال ابتلا به کرونا در این کشور نسبت به گذشته افزایش یافته است.

استاندار تهران در پیامی سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" را به خبرنگاران و مسئولان این خبرگزاری تبریک گفت.

اعضای شورای شهر تهران آیین نامه نام گذاری و تغییر نام معابر را اصلاح کردند.

بخشنامه نحوه ارائه خدمات غیرحضوری مفاصا حساب ماده 38 قانون تامین اجتماعی از سوی دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحدهای ستادی و استانی این سازمان ابلاغ شد.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه مبلغ 60 میلیارد تومان برای واگن متروی تهران بودجه در نظر گرفته است، گفت: دولت در لایحه بودجه در ازای هر هزار واگن مورد نیاز تهران تنها یک واگن در نظر گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین ضمن گرامیداشت روز جهانی خاک از آغاز عملیات احیای مراتع شهرستان ورامین در سطح 200 هکتار خبرداد.

رییس سازمان بهزیستی کشور از افتتاح از 1943 واحد مسکونی ویژه مددجویان خبر داد و گفت: 1209 واحد آن مربوط به خانواده های دارای یک معلول و زنان سرپرست خانوار خواهد بود و 734 واحد آن نیز مختص خانواده هایی است که حداقل دارای دو معلول و بیشتر هستند.

رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران نسبت به بی توجهی برخی شهرداران مناطق به مصوبات کمیته نما واکنش نشان داد.

رسانه‌های داخلی روسیه از وقوع آتش سوزی در غرفه مواد شیمیایی بازاری در شهر "روستوف نا دونو" خبر دادند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در 10 استان کشور طی امروز (16 آذر) گفت: فردا در تهران بارش برف و باران خواهیم داشت.

یک کلیسای تاریخی در منهتن نیویورک طعمه حریق شد.