دوشنبه 2 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت خاک در تهران مناسب نیست بر لزوم ارائه گزارش جامعی از وضعیت کیفیت خاک معابر تهران تاکید کرد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از وضعیت نامناسب قبور شهدای 16 آذر انتقاد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی خبر داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پیامی ضمن تبریک 16 آذرماه روز دانشجو و بیست و یکمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا تاکید کرد: دانشجویان همواره در فراز و نشیب‌های سیاسی کشور پیشرو بوده اند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس مرگ ماده ببر باغ وحش ارم را ناشی از سهل‌انگاری و اهمال مضاعف مدیریت مجموعه ارم دانست و خواستار برخوردی جدی با مقصرین شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در شهرهای نارنجی و قرمز خبر داد.

رییس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه مهارت کارآفرینی باید از کودکی به فرد آموزش داده شود، 10 روش پیشنهادی برای کارآفرین کردن کودکان ارائه می‌دهد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی بیش از 20 استان خبر داد.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران بر لزوم توجه به اجرای ماده 4 قانون حمایت از حقوق معلولان در صدور پروانه و پایان کار ساختمان ها تاکید کرد.

شرکت داروسازی فایزر به دنبال دریافت مجوز استفاده اضطراری از واکسن کووید -19 در هند است.

یک متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان شهید مدرس ساوه با اشاره به اینکه داروی ایدز داروی کروناویروس نیست، گفت: بیماری ایدز که از آن به عنوان قاتل بی‌رحم، تعبیر می شود، یک بیماری مزمن قابل کنترل شده است

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت شکننده و نگران کننده تهران از نظر شیوع کرونا و تاکید بر اینکه نباید وضعیت فعلی را به عنوان شرایط مطلوب و ثبات یافته در تهران تلقی کرد، درخصوص پدیده رجعت یا بازگشت سنگین‌تر بیماری در اپیدمی‌ها هشدار داد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امروز هوشمند سازی پلیس و استفاده از حوزه فناوری از ضروریات نیروی انتظامی است، تاکید کرد: هوشمند سازی پلیس ضرورتی اجتناب ناپذیر و موجب اشراف بر مأموریت ها، تسریع در خدمات دهی و کاهش هزینه ها خواهد شد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وزش باد موثر و بارش باران باعث شده است کیفیت هوا امروز (16 آذرماه) در بیشتر مناطق پایتخت در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 66 میلیون و 857 هزار و 969 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 534 هزار و 570 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

اگرچه مقامات بهداشت هنوز در مورد برنامه خود و چگونگی دریافت واکسن برای 1.4 میلیارد نفر جمعیت چین اظهارنظری نکردند اما مراکز استانی چین سفارش واکسن‌های کرونا را ثبت می‌کنند.