شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به درخواست این نهاد از شبکه بانکی برای تسهیل ضمانت وام اشتغال مددجویان، گفت: صندوق ضمانت وام اشتغال مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار درکمیته امداد تشکیل شده است.

امسال اولین باران‌های پاییزی در حالی به تهران رسید که این شهر با کرونا و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند. شرایطی که شاید فرصت دیدن زیبایی‌های این فصل را از ساکنان پایتخت بگیرد؛ شهری با پاییزی دلنشین که حالا به سختی می‌توان نشانه‌ای از باغ‌های قدیمی آن پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: هماهنگی و مذاکره وزارت امور خارجه با کشور افغانستان در اجرای موفق برنامه حفاظت از تالاب هامون بسیار موثر است.

مقامات انگلیس می‌کوشند که از فروش واکسن‌های تقلبی کووید 19 توسط کلاهبرداران در این کشور جلوگیری کنند.

رئیس شورای شهر تهران اجرای نیم بند تمهیدات کرونایی را موجب انتشار بیشتر ویروس کرونا دانست و گفت: باید حداقل دو هفته تهران را به سبک عید نوروز تعطیل کنند.

اعضای شورای شهر تهران با اعطای تسهیلات و بخشودگی مالیاتی تا سقف 50 درصد به واحدها و غرفه‌های زیرمجموعه شهرداری که به واسطه کرونا دچار کاهش درآمد شده‌اند موافقت کردند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه 11 درصد بزرگسالان بالای 25 سال کشور مبتلا به دیابت هستند، بر نقش پرستاران در ایجاد تغییر در دنیای دیابت تاکید کرد.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، آموزش صحیح و به روز را موجب رشد یافتگی و کمال کارکنان و بالندگی و کارآمدی سازمان برشمرد و گفت: آموزش باید مستمر، هدفمند و بلا انقطاع انجام شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از شناسایی 24 واحد صنعتی آلاینده و حذف نام 9 واحد صنعتی و تولیدی از لیست صنایع آلاینده محیط زیست در سه ماهه دوم سال جاری در این شهرستان خبر داد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ابلاغ مصوبه شورای شهر برای نامگذاری خیابانی به نام استاد محمدرضا شجریان خبر داد.

در پی شیوع تب زرد طی 10 روز گذشته در نیجریه دست‌کم 76 نفرجان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری 18 محتکر در سه هفته نخست آبان ماه در سراسر کشور خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: انتظار داریم سیاست‌های دوستدار خانواده در حوزه حمل و نقل و شهرسازی حداکثر تا پایان سال جاری ابلاغ شود.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا با اعلام کشف بیش از 12 میلیارد کالای قاچاق، مبارزه هدفمند با قاچاق کالا توسط پلیس پیشگیری را بستر ساز حمایت از تولید ملی و جهش تولید دانست.

جراح کل ایالات متحده آمریکا گفت: نشانه‌ای وجود دارد که با کمک آن می‌توان کروناویروس را از آنفلوآنزا تشخیص داد.

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضعف شهرداری تهران در پیاده سازی ایده‌ها، این ضعف اجرایی را از عوامل خدشه دار شدن اعتماد عمومی دانست.