شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید و فوت راننده آن در بخش آبپخش خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یک تن در پی وقوع حریق در یک واحد مسکونی خبر داد.

جزئیات برنامه‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در هفته کتاب اعلام شد.

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران از جانباختن یک عابرپیاده در پی وقوع تصادف خبر داد.

استاندار تهران ضمن تشریح جزییات محدودیتهای جدید که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اجرایی می‌شود، بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای این مصوبه تاکید کرد.

رئیس جمهوری در آستانه اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونالا برشمردن نکاتی از آغاز این محدودیت ها از هفته آینده خبر داد.

یکشنبه 25 آبان ماه اصحاب رسانه از ایستگاه مترو برج میلاد بازدید کردند. این ایستگاه در عمق 55 متری زمین، واقع در خط 7 متروی تهران و در مجاورت برج میلاد قرار دارد و به گفته مدیر عامل مترو تهران در این هفته به بهره‌برداری میرسد.

مجموعه‌ای از محدودیت‌های جدید کرونایی به منظور مهار موج دوم کروناویروس در کشورهای اروپایی اعلام شده یا به اجرا درآمده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز شمار جان باختگان از بیماری کرونا در فارس طی 24 ساعت گذشته را 41 نفر اعلام کرد.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان را اعلام کرد.

در نشست آنلاین سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، درباره وضعیت ارز 4200 تومانی دارو، افزایش قیمت مکمل‌ها و کیفیت آن‌ها مباحثی مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 20 میلیارد ریال پارچه قاچاق در انباری در حوالی خیابان رجایی خبر داد.

تابستان سال جاری بود که آتش به جان رویشگاه‌های زاگرس در جنوب و جنوب غرب کشور افتاده اما با آغاز فصل پاییز شاهد وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های شمال کشور بوده‌ایم. دبیر مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور ضمن اشاره به نقش عوامل انسانی دروقوع آتش سوزی در عرصه های طبیعی گفت: با توجه به اینکه به گفته سازمان‌های متولی 95 درصد آتش‌سوزی‌ها ناشی از عوامل انسانی است، باید محدودیت‌هایی برای ورود مردم...

رییس جمعیت هلال احمر گفت: از روزهای آغاز بیماری کووید19 همکاران ما در قالب کنترل خروجی شهرها در روزهایی که مردم قصد سفر داشتند، همکاری مناسبی با حوزه سلامت داشتند و بیش از 21 میلیون نفر از مردم در آن طرح و 7 و نیم میلیون خودرو، مورد غربالگری قرار گرفتند.

توافقنامه همکاری اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" به امضای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت و دکتر کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رسید.

نخستین جشنواره ملی اختراعات آب و هیدرولیک ایران در دانشگاه فرودوسی مشهد برگزار می‌شود.