چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک حقوق‌دان گفت: لایحه پیشنهادی تعیین مجازات متناسب برای پدر مرتکب قتل فرزند، خوب است و پیش بینی‌های مناسبی به عمل آورده و می‌تواند به نوعی اینگونه جرایم را کاهش دهد.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که قطعا دشمن با اقدامات جنایتکارانه به اهداف خود دست نیافته و ملت ایران با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت علمی را طی خواهد کرد.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، به اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که گفته است هیچکس و از جمله ایران از کاهش یا محدودیت بازرسی‌ها برنده نمی‌شود، واکنش نشان داد.

یک کارشناس مسائل آمریکای لاتین، تاکید کرد: به نظر می‌رسد سیاست دولت بایدن نسبت به آمریکای لاتین سیاست تعاملی‌تر و آشتی جویانه‌تری نسبت به دوران ترامپ باشد.

سرداری روحانی که جان خود را در کف دستش گرفت و حاضر شد در راه وطن و پایان دادن ظلم قجری و پهلوی در سرمای استخوان سوز کوهستانهای شمال یخ بزند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده و همچین طرح احتمال مذاکره با آمریکا، بیانیه‌ای صادر کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اجرایی نشدن طرح پتروشیمی کرمان به شدت انتقاد کرد و خواستار رفع موانع و اجرای این طرح شد.

وزارت خارجه بحرین ترور دانشمند هسته ای کشورمان را محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با رد برخی اظهارنظرها مبنی‌بر این‌که نام شهید محسن فخری‌زاده از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است، اظهار کرد: این مطلب 180 درجه خلاف واقعیت است و نام دکتر فخری‌زاده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در اواسط دهه 80 شمسی به آژانس داده شد و در قطعنامه 1747 مصوب 4 فروردین 1386 در فهرست تحریم شورای امنیت قرار گرفت.

حسن بشیر شعری را برای شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای گفته است.

وزارت خارجه فرانسه روز دوشنبه (10 آذر) نگرانی خود را نسبت به ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته ایرانی ابراز کرد و خواستار خویشتن‌داری تمامی طرفین شد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: امیدواریم که خداوند شهید فخری زاده را با اولیای خود محشور کند، نسل جوان باید در مسیر این شهید والامقام گام بردارند و این پرچم را به دست بگیرند.

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد که هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای از سوی تهران در خصوص توقف بازرسی‌های این آژانس در ایران، دریافت نکرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت شهید محسن فخری‌زاده، طی پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل سازمان ملل، رئیس اتحادیه بین‌المللی و دبیران کل پارلمان‌های کشورهای اسلامی و آسیایی و همچنین روسای برخی از پارلمان‌ها، ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی بر پیگیری مجازات قطعی آمران و عاملان این اقدام تروریستی در چارچوب اصل دفاع مشروع و مقابله با اقدامات تروریستی سازمان‌یافته، خاطرنشان کرد: هرگونه سکوت...

در جلسه عصر یکشنبه (10 آذر) هیات دولت، بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در دستور کار قرار گرفت.

اکبر قاسمی علی‌آبادی، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، امروز (دوشنبه، 10 آذر) در دیدار با داویت زالکالیانی، وزیر امور خارجه گرجستان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.