یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان گفت: وکالت جزو معدود مشاغلی است که قبل از اینکه به عنوان شغل به آن نگاه شود یک شأن و جایگاه رفیع اجتماعی است و اگر به وکالت، نگاه بازاری و اقتصادی شود، وکیل بیکار دعوی‌تراشی و پرونده‌سازی می‌کند و در نتیجه، شاخص‌های شغلی برای یک وکیل بیکار به شدت افت می‌کند.

رئیس قوه قضائیه به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر و تاکید کرد که "بسیج و همه اجزای آن مومنانه به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می ورزند و آماده هرنوع فداکاری برای تداوم و اتصال این نهضت خونین به انقلاب جهانی مهدوی عج هستند."

آیین رونمایی از طرح‌های متنوع خدمات رسانی بسیج و برنامه میدانی کمک مومنانه، چهارسنبه 5 آذر ماه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

مذاکره کننده ارشد دولت باراک اوباما در مذاکرات هسته‌ای با اشاره به اهمیت برجام گفت که این توافق می تواند مبنایی برای توافق‌های آتی با ایران در زمینه مسائل دیگر باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس معتقد است که دولت فعلی را جریان اصلاحات بر سر کار آورده و به همین دلیل شریک جرم است.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به لایحه بودجه 1400 از دولت خواست که اعتبار بیشتری برای مناطق محروم در رین لایحه در نظر بگیرد.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش قیمت های اخیر اظهار کرد: مردم باید هر صبح شاهد افزایش قیمت های بی دلیل و بی رویه باشند؟

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گویی مدعی شد که سیاست های دولت دونالد ترامپ مانع دست یابی ایران به سلاح هسته ای شده است.

یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای نتایج آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1399 را اعلام کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج امروز به صحنه آمده است تا با پیامدهای معیشتی و اقتصادی ناشی از بیماری کرونا مقابله کند و امیدواریم با اجرای این گونه طرح‌ها و برنامه‌ها فشارهای اقتصادی بر روی بخشی از طبقات جامعه ما کاهش پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از اجرای حکم عدم تعهد 30 هزار یورویی یک شرکت وارد کننده دارو خبر داد.

یک تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: ما نمی‌توانیم از الان بگوییم دولت بایدن مانند دولت اوباما با ایران برخورد می‌کند، ممکن است حتی ما مواضع تندتری را از دولت بایدن نسبت به ایران شاهد باشیم.

نماینده ماکو در مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت واردات به موقع خوراک دام امروز دیگر مرغ به کیلویی بیش از 30 هزار تومان نمی رسید.

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: اینکه ما به دولت بعدی آمریکا خوشبین باشیم، نه. ما به هیچ دولتی خوشبین نیستیم مگر اینکه ببینیم در عمل چه می‌کنند.