یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی گفت: با اعمال محدودیت‌های جدید شاهد کاهش 45 درصدی تردد در جاده‌های کشور هستیم.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مردم به خصوص اقشار ضعیف با چشمان اشکبار گرانی ها را تحمل می کنند بعد در این شرایط به راحتی گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق شده و گوشت هم گرانتر می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات از محکومیت 132 میلیارد ریالی قاچاقچی انواع چسب خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور شخصا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت نکرده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: تا زمانی که رقابت در حوزه خودروسازی نباشد نمی توان انتظار معجزه داشته باشیم.

رئیس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، خانم دکتر یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توقف آن‌چه ارسال پیام‌های منفعلانه به استکبار دانست، گفت که این با رویکرد عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست.

یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با بیان اینکه برنامه های زیادی از سوی اقتصاددانان و دلسوزان برای حل مشکلات اقتصادی ارائه شده است، گفت: همه این برنامه ها و راهکارهای ارائه شده باید با حذف برچسب هایی مثل دلواپسان و کاسبان تحریم و بی سواد بررسی شود.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با متهم کردن دولت به امید داشتن به دولت جدید آمریکا گفت: ان شاءالله این امیدتان ناامید خواهد شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برخلاف قانون اساسی بوده و دولت مکلف است از بازنشستگان حمایت کند.

به مناسبت گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی، سلسله نشست‌های تحلیل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

امارات متحده عربی برای مدتی صدور روادید برای 13 کشور با اکثریت مسلمان از جمله ایران را متوقف کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهوری درباره اقدامات این معاونت در پرونده سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و چگونگی استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای جبران خسارات خانواده‌های داغدار این حادثه، توضیحاتی ارائه کرد.

مشاور امنیت ملی پیشین دولت ترامپ از تصمیم دولت جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت که صبح چهارشنبه (5 آذر) برگزار شد، با قدردانی از مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی در برابر «ترامپیان»، تصریح کرد: یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی و قطعی دشمن در این جنگ اقتصادی، پایان دوران «ترامپیسم» است.» حسن روحانی در ادامه گفت: این آدم بدترین جنایت‌ها را در تاریخ آمریکا نسبت به ملت‌های مستقل انجام داد و شکست این آدم بخاطر شکست او در مجامع...

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درباره جابه‌جایی مدیران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: بنا بر نامه ابلاغی دولت به دستگاه ها، طبق دستورالعمل جابه‌جایی مدیران تا پایان دولت باید متوقف شود.