یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی روز گذشته در شهر بامیان را محکوم کرد.

حسین قریبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل با ژنرال آگوستو هلنو وزیر امنیت دولت برزیل در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور ملاقات کرد.

با حضور فرمانده کل سپاه 2 هزار و 887 طرح عمرانی خدمت رسانی بسیج، به مناسبت هفته بسیج و به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به دعوت استاندار و مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی به بجنورد سفر می‌کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده آن را اصلاح کردند.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری را تسلیت گفت.

رضا قلیچ خان، سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین جداگانه با دنیس ایزویزدیچ معاون مجلس نمایندگان و دراگان چوویچ معاون مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین ملاقات کرد.

رئیس جمهور گفت: اگر اراده‌ای در حاکمان آینده آمریکا وجود داشته باشد، حل مساله ایران و آمریکا آسان خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم موسوم به اخذ مالیات از خانه های خالی برای دومین بار اصلاح کردند.

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیشنهاد کرد که یک خط ارتباطی مردمی میان سفارتخانه و کنسولگری‌های دو کشور برای دریافت شکایات شهروندان دو کشور از دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود تا این شکایات در اختیار سازمان بازرسی کل کشور ایران و همچنین کمیسیون درستکاری عراق گذاشته شود و در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام شود.

فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نداجا گفت: تمامی نیروهای مسلح به آن حد از توانمندی و دانش رسیده اند که با آموزش های به روز، تقویت، جذب و پرورش نیروی انسانی متعهد و متخصص و ولایتمدار، تامین سامانه های مورد نیاز، در دریا ضمن تقویت خطوط مواصلاتی، امنیت پایداری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش برای یک تنفس نیم ساعته متوقف شد.

امیر سرتیپ حیدری گفت: در رزمایش «ذوالفقار 99» برای نخستین بار نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی ارتش را آفندی و مجهز به تسلیحات کردیم تا قدرت مانور و پاسخگویی در عرصه رزم زمینی را داشته باشند.

یک وکیل دادگستری در مطلبی ضمن تاکید بر اینکه وکالت دادگستری مشمول مقررات کسب و کار نیست به تشریح دلایل این اظهارنظر پرداخته است.

مدیرکل بخش آسیای غربی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری تلفات جانی انفجار رخ داده در بامیان افغانستان را تسلیت گفت.