یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سامانه جامع ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح «سجاپ» رونمایی شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از رأی مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به استفساریه برخورداری بازنشستگان شاغل در مناطق عملیاتی از مزایای قانون جامع ایثارگران خبر داد

محکومیت مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس و همدستان او با اتهامات رشاء، ارتشاء و تبانی در دادگاه تجدیدنظر استان فارس قطعی شد.

وبینار مشترکی با عنوان "ایران، قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای" بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از پژوهشگران مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران (IPIS) و موسسه اقتصاد جهانی و سیاست جمهوری قزاقستان (IWEP) برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت چهار میلیارد و 893 میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در دو پرونده خبر داد.

رییس سازمان زندان‌ها با تاکید بر اینکه نقش آفرینی بسیج و بسیجیان در امر دستگیری و کمک به زندانیان، بسیار اثربخش است، گفت: به موجب دستورالعمل مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضاییه، بسیج می‌تواند به عنوان ریشه دارترین و مردمی‌ترین و دلسوزترین و امین‌ترین نهاد مردمی با سازمان زندان‌ها همکاری کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی گفت: دست روی دست گذاشتن، تحریم‌ها را موثر می‌کند.

رئیس جمهور از همه مردم، صاحبان مشاغل و اصناف بخاطر همکاری برای اجرای مطلوب طرح جامع مقابله با کرونا در کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این همکاری مطلوب تا پایان مهار کرونا و عادی شدن اوضاع در شهر های مختلف کشور ادامه داشته باشد.

غلامحسین اسلامی فرد در یادداشتی با عنوان "کدام "سو را بنگریم؟ به تحلیل شرایط کشور برای غلبه بر تحریم ها پرداخت.

مقام معظم رهبری صبح امروز در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی به مساله تحریم های آمریکا و راه های مقابله با آن پرداخت که بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به همراه داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انتظار داریم ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل های بهداشتی را تدوین کند.

نشست مشترک مدیر شبکه جهانی جام جم و مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس روز سه شنبه 4 آذر ماه در محل شبکه جهانی جام جم برگزار شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه آبان ماه مجلس که به تایید شورای نگهبان رسیده، گفت: براساس این قانون دولت مکلف به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اقدام برای معیشت و برطرف کردن مشکلات با تکیه به جوانان ایرانی، تولید داخل و ظرفیت‌های موجود میسر می‌شود.

رسانه ها و مطبوعات خارجی بیانات امروز مقام معظم رهبری را درباره خنثی کردن اثر تحریم ها علیه ایران و بی اثر بودن مذاکره با کشورهای غربی برای رفع تحریم ها را مورد توجه قرار دادند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: رئیس دستگاه قضا در ماجرای صید ترال بدون کوچکترین تسامحی، دستور توقف 140 ترال مخرب را صادر کردند. حقیقتا بینش و نگاه عمیق ایشان نسبت به مسائل محیط زیست، درخور بسی تقدیر و سپاس‌گزاری است.