دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت دوازدهم کسری 48 هزار میلیاردی بودجه را از انتشار 125 هزار میلیارد اوراق بدهی تامین کرده است.

سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت هیچ اهمالی در خصوص جان مردم نخواهد داشت. ما همه در قبال جان دیگران مسئولیم و باید به این امر اهتمام جدی داشته باشیم.

روزنامه واشنگتن پست در تحلیلی به «شکست» رویکردهای سخت‌گیرانه دولت دونالد ترامپ نسبت به ایران پرداخت.

یک عضو هیات رییسه مجلس بیانیه 167 نفر از نمایندگان مجلس را در تقدیر از خدمات نیروی هوایی ارتش قرائت کرد.

نشست تخصصی «بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات 2020 امریکا و روند آن» با همکاری دفتر مطالعات و تنظیم‌گری رسانه ساترا و با حضور میثم علی‌زاده پژوهشگر دانشگاه «هاروارد» امریکا به صورت آنلاین برگزار شد.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند.

یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در ادامه مباحث جلسه گذشته، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند آماده سازی و نهایی شدن لایحه بودجه سال 1400 ارائه کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه هوشمند جزء محورهای تحولی در دستگاه قضایی است.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با رییس قوه مقننه خبر داد و گفت: در این جلسه آقای قالیباف تاکید داشت که باید مجلس انقلابی زیست مومنانه داشته باشد.

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن خطاب به جو بایدن گفت که دولت جدید آمریکا به جای نزدیک شدن به ایران بهتر است به میانجیگری خود میان اسرائیل و کشورهای عربی ادامه دهد.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: آن جوان تحصیلکرده نخبه در دانشگاه های داخلی که می تواند موشک و پهپاد، هواپیما و زیردریایی بسازد آیا نمی تواند یک خودرو بسازد؟

نماینده اهواز گفت: در خصوص تهیه سبد کالا برای خانواده‌ها تصمیماتی اتخاذ شده که قرار شد پس از اعلام محدودیت‌ها این کمک‌ها در حوزه تهیه کالاهای اساسی به مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر تحویل داده شود.

رئیس کل محاکم تهران به صورت سرزده از مجتمع قضایی خانواده دو تهران بازدید کرد.

نماینده قوچان خواستار تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی قوچان شد و رونق آن را در ایجاد اشتغال تاثیر گذار دانست.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خواستار اتخاذ سیاست هایی برای جلوگیری از ریزش بازار سرمایه و فقیر شدن قشر متوسط جامعه شد.

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پاسخگویی 4030 قرار گرفت.