دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

جلسه بررسی نهایی دستورالعمل های «طرح جامع اعمال محدودیت‌های پویا درمقابله با کرونا» به ریاست حسن روحانی رییس جمهور، عبدالرضا رحمانی فضلی، سعید نمکی، محمدجواد آذری جهرمی، حسام‌الدین آشنا و محمود واعظی 26 آبان، در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام دکتر جواد اژه‌ای موسس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) را تسلیت گفت.

هادی حجازی فر کارگردان و بازیگر سریال «شهید باکری» که چند روز قبل از بی نتیجه ماندن مذاکراتش با ارتش برای گرفتن مجوز تصویربرداری در یک منطقه نظامی خبر داده بود، امروز برطرف شدن این مشکل را اعلام کرد.

رئیس جمهور بسیج عمومی و همکاری و همراهی گسترده مردم و نهادهای مسوول در اجرای طرح جامع مقابله با کرونا را برای مهار موج سوم این بیماری در کشور ضروری خواند و با بر شمردن وظایف دقیق هر یک از بخشها و نهادهای مسوول، از آنها خواست هماهنگ، متحد و با اراده قوی، تلاش خود را در مسیر خدمت به سلامت مردم، مضاعف کنند.

هفتادوپنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی صبح امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب کلیات طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها در جلسه امروز کمیسیون عمران خبر داد.

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت معاون نخست‌وزیر و وزیر امورخارجه سوریه را تسلیت گفت.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در پیامی به قائم مقام وزارت امور خارجه سوریه درگذشت وزیر امور خارجه این کشور را تسلیت گفت.

رئیس صداوسیما با صدور حکمی‌ب ه معاون سیما مأموریت داد «ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی» را تشکیل دهد.

سفرای جمهوری اسلواکی، تایلند و ژاپن در دیدار با درآغاز کار خود در ایران با ظریف دیدار کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب، فصل‌الخطاب مواضع ایران و اصول راهبردی درباره منطقه قفقاز است که باید به‌طور کامل عملی شود.

از هفته قبل بنا به تصمیم دولت و ستاد کرونا، بسیاری از مشاغل موظف شدند تا کسب و کار خود را در ساعت 18:00 تعطیل کنند. این تصمیم برای جلوگیری از ازدحام شبانه و کاهش شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده، اما مشاهدات میدانی و نظرات مردم نشان می‌دهد که این مساله موجب افزایش ازدحام در ساعات عصر و غروب شده است. از سوی دیگر، کسبه از این تصمیم گلایه دارند و می‌گویند از نظر اقتصادی ضربه خورده‌اند. در این...

رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: هشت ملوان ایرانی سیستان‌وبلوچستانی پس از چهار سال تلاش و رایزنی در دارالسلام تانزانیا هفته گذشته آزاد وپس از بازگشت به میهن اسلامی امروز دوشنبه وارد شهرستان چابهار شدند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی اقداماتی برای پیشگیری از وقوع سیلاب ها با دعوت از وزیر نیرو در کمیسیون عمران خبر داد.

نخستین همایش جامعه‌شناسی و جمعیت ایران و روسیه با حضور جمعی از مقامات، اندیشمندان و شخصیت‌های علمی و سیاسی ایران و روسیه از امروز و به مدت دو روز کار خود را آغاز کرد.

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: به رؤسای کل دادگستری‌ها تذکر داده شد از ابتدای آذر ماه هیچ لایحه‌ای را که در سامانه الکترونیک ثبت قرارداد وکالت ثبت نشده، از وکلا نپذیرند.