چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ 12حکم اصلاح ساختار برای تحول در بودجه 1400 به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

یک نویسنده و تحلیلگر مصری تاکید کرد که جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات آماده بازگشت به برجام است به شرطی که یک بند الحاقی در رابطه با برنامه موشکی ایران به این توافق افزوده شود.

سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری دیداری میان هیات رییسه شورای شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس خبر داد.

سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات آمریکا، گفت: دو کشور درباره جزئیات قرارداد در حال گفت‌وگو هستند و نتایج حاصل شده اعلام می‌شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد که برای ایران شیوه‌ای که آمریکا در پیش می‌گیرد مهم است نه فردی که بر سر کار می‌آید.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: پیروزی ترامپ یا بایدن تاثیری در سیاست‌های ایران نسبت به آمریکایی‌ها نخواهد داشت و قطعا ما در مقابل هر حرکت سلطه گرانه‌ای با روحیه مقاومت خواهیم ایستاد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که آمریکایی‌ها سیاست‌های از پیش تعیین شده را در قبال ایران پیش گرفته و مادامی که سیاست‌های ظالمانه وخودخواهانه آنها ادامه داشته باشد نتایج انتخابات آنها تاثیری در سیاست‌های ایران نخواهد داشت.

فرایند اعلام نتایج مصاحبه علمی جذب اختصاصی قضاوت سال 1399 اعلام شد.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت و مجلس اعلام کرده‌اند که آژانس‌های هوایی حق گران کردن بلیت‌ها را ندارند، اما این افزایش قیمت‌ها به احتمال زیاد به دلیل اختلافی است که آژانس‌های هوایی با شرکت‌های هوایی دارند.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی مدیریت جهادی را مهمترین مولفه برای غلبه بر چالش ها دانست و تاکید کرد که آمریکا و تحریم های خصمانه اش شکست پذیر است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک فعالان اقتصادی کرمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار، نمایندگان مردم و بخش خصوصی این استان در اتاق بازرگانی کرمان به منظور رفع مشکلات اقتصادی فعالان اقتصادی استان کرمان در عصر پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: باید یک هفته در کل کشور و به خصوص در شهرهای قرمز قرنطینه سفت و سخت اجرا شود و رفت و آمدها به شدت کنترل و از در خانه‌ها کنترل انجام شود.

مسئولیت ناامنی از کابل تا وین بر عهده آمران و عاملان ترور ناجوانمردانه کسی است که شجاعانه با داعش جنگید.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمین جهان در اعلام انزجار از اقدام اخیر دولت فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفت: ما باید برای همیشه فرانسه و کالای فرانسوی را فراموش کنیم.

رئیس شورای شهر تهران صنفی و بخشی نگری مسئولان را علت عدم اجرایی شدن مصوبات دولت در مورد تامین اتوبوس و واگن مترو دانست.

امیدوارم، تذکر مقام رهبری در رابطه با هتاکی ها و شعارهای تند و تیزی که مجلس یازدهم و راه یافتگان به مجلس در چند ماه گذشته، فضای کشور را غبارآلود نمودند، جای خودش رو به تعامل و همکاری سازنده با دست‌اندرکاران و دولت بدهد.