چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی گفت که رونمایی از معامله قرن، یهودی سازی قدس شریف، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) تصادفی نیست.

بیانیه مشترک جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان و بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان حوزه شهید تعریف به مناسبت سالروز 13ام آبان ماه 1399 منتشر شد.

جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانه‌ای صادر کرد.

یوم الله 13 آبان یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی و شیطان کبیر، آمریکای جهانخوار است.

سخنگوی دولت گفت: حداقل چهار طرح مهم برای کمک به معیشت مردم در دولت دنبال می‌شود که بخشی را در قالب بودجه 1400 و بخشی دیگر را هم در بودجه امسال عملیاتی می‌کنیم.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شب گذشته در اتریش، با ملت و دولت این کشور و همچنین خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان، بیانیه ای صادر کرد.

مقام معظم رهبری صبح سه‌شنبه (13 آبان) مصادف با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت تلویزیونی سخنرانی کردند.

جلسه تبیین نظام جمع سپاری مجمع تشخیص مصلحت نظام با روسای دفاتر بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور برگزار شد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت که ایران هیچ دخالتی در امور یمن ندارد و این کشور یکی از طرف های صلح خواهد بود.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان، تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب وظایف خود، موضوع وضعیت دانشجویان ایرانی در کشورهای مختلف را با توجه شیوع ویروس کرونا، رصد و در هرکجا که لازم بوده در رایزنی با مقامات کشورهایی که دانشجویان در آن مقیم بوده اند، تلاش کرده شرایط حمایتی و در حد امکان تسهیلات لازم را برای آنها فراهم کند.

سفارت ژاپن در ایران در پیامی میلاد پیامبر (ص) را تبریک گفت.

رهبر انقلاب اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم سخن گفتند.

وزارت دفاع طی بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تقویت قدرت و اقتدار دفاعی مردم پایه، بومی و متکی به علم و دانش فرزندان دانشمند خود را به عنوان راهبرد اساسی و راه نجات کشور در برابر زورگویی شیطان بزرگ سرلوحه قرار داده است.

در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های سنگین اف4 با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

یک مقام ایالات متحده مدعی بسط داده شدن عملیات‌های فرماندهی سایبری آمریکا علیه ایران، روسیه و چین شده است.