چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف از لحاظ شدت بیماری در وضعیت خوبی قرار دارند و در مرحله خفیف این بیماری (کووید -19) هستند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست‌وزیر ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به دنبال وقوع زلزله در ترکیه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه این کشور با ابراز همدردی عمیق از وقوع این حادثه تلخ، برای مجروحان آن آرزوی سلامتی کرد.

استاد حقوق و روابط بین‌الملل معتقد است سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران یک شکست محض و بدون دستاورد برای آمریکا بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی از علمای پاکستان را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی به بیانیه اخیر وزارت دادگستری آمریکا واکنش نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به مسائل و نکات مهم روز پرداخته است.

مشاور رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه ایران بازیچه نیست، بازی گردان است، اظهار کرد: این آمریکا است که راهی جز بازگشت به میز مذاکره ندارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه 54 هزار پایگاه‌های مقاومت در کشور بایستی به پایگاه امدادگران و حافظان سلامت کشور تبدیل شوند، از ارائه بسته‌های معیشتی به آسیب‌دیدگان از کرونا خبر داد.

جامعه اسلامی کارمندان در واکنش به موضع رییس‌جمهوری فرانسه در قبال انتشار کاریکاتور علیه پیامبر اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.

به گفته پنج منبع مطلع، دولت ترامپ جلسه توجیهی برای مقامات ارشد آمریکایی در پی خطر انتقام‌جویی ایران در پی ترور سردار سپهبد سلیمانی برگزار کرده است.

رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید قاضی نیاز نقوی، نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان را تسلیت گفت.

پانزدهمین اجلاس روسای دیوان عالی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در کشور قزاقستان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کل کشور امروز جمعه نهم آبان ماه برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید قاضی نیاز نقوی، نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان را تسلیت گفت.

وکیل قاضی حداد از مرگ موکلش بر اثر کرونا خبر داد.

دستیار رئیس‌جمهور آذربایجان سفر عراچی به باکو را پرثمر خواند و از همدردی سفیر ایران در باکو در پی کشته شدن شهروندان آذربایجانی در مناقشه قره‌باغ، قدردانی کرد.