چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سلزمان جوانان حزب اسلامی کار در واکنش به اقدامات اخیر دولت فرانسه بیانیه ای صادر کرد.

حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اظهارات موهن رئیس‌جمهور فرانسه بیانیه ای صادر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

هزار استاد و مدرس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ایران در نامه‌ای به همتایان خود در فرانسه ضمن محکوم کردن مواضع ضد اسلامی رئیس جمهور این کشور، خواهان اقدام اندیشمندان فرانسوی برا توقف اینگونه اقدامات سیاستمداران فرانسه شدند.

سردار محمد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اجرای پروژه انتقال آب از سد امیرکبیر، گام بزرگی در افزایش کیفیت آب تهران برداشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی کند و با افزایش روزافزون قابلیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح، آمادگی بسیار خوبی برای اجرای ماموریت های محوله و صیانت از مرزها و مردم شریفمان را بدست آورده ایم.

آمریکا روز پنج‌شنبه اذعان کرد محموله‌های نفتی که اخیرا در دریا به بهانه تعلق آن به ایران، سرقت کرده بود، به قیمت 40 میلیون دلار به فروش است.

وزیر امور خارجه آمریکا حملات روز گذشته انصارالله و ارتش یمن به عربستان را به ایران مرتبط کرد.

وزارت خارجه روسیه با اشاره به دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه تاکید کرد که محور این دیدار توسعه همکاری‌ها در خصوص برجام بوده است.

وزارت خارجه انگلیس از احضار سفیر ایران در لندن به این وزارت‌خانه خبر داد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به ایروان با «زهراب مناتسکانیان» وزیر امور خارجه ارمنستان دیدار و رایزنی کرد.

وزیر خارجه ارمنستان موضع منطقه‌ای "سازنده و مسئولانه" جمهوری اسلامی ایران را ستود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا شب گذشته از اعمال تحریم‌هایی جدید علیه اشخاص و نهادهای ایرانی خبر داد، تحریم‌هایی که به اذعان کارشناسان غربی دیگر چندان تاثیر اقتصادی و مالی برای ایران ندارد.

یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت محدودیت تردد و حمایت معیشتی از مردم برای کنترل آلودگی هوا و مقابله با کرونا، گفت: همراه شدن کرونا با معضل آلودگی هوا در کلانشهرها، شرایط را بحرانی کرده لذا اتخاذ تدابیر قاطع و سریع و به دور از بوروکراسی در این شرایط حیاتی است.

دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی با اشاره به رواج موسسات و صفحات مجازی جعل مدارک دانشگاهی، گفت: از قوه قضاییه درخواست می کنم مراکز جعل علنی مدرک دانشگاهی را شناسایی و پلمب کند.

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نیاز جامعه به همدلی و هماهنگی قوا، گفت: توهین به رییس جمهور کاری نابخردانه است اما دولت هم باید به نقدهای دلسوزانه توجه کند.